کد خبر : 1896127 | 25 اسفند 1401 ساعت 21:08 | 17K بازدید | 5 دیدگاه

مجازات اولتراهای آلمانی: اخراج جمعی از ایتالیا

بعد از خشونت‌های گسترده و شدیدی که دیشب در آستانه دیدار ناپولی و آینتراخت در شهر ناپل اتفاق افتاد چندین نفر از هواداران دستگیر شده و عده زیادی از فرانکفورتی‌ها از ایتالیا اخراج شدند.

مجازات اولتراهای آلمانی: اخراج جمعی از ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، پلیس ایتالیا بعد از خشونت‌های بی‌سابقه‌ای که دیشب در شهر ناپل پیش از شروع دیدار دو تیم ناپولی و آینتراخت فرانکفورت در لیگ قهرمانان اروپا اتفاق افتاد چندین نفر از هواداران دو تیم را به دلیل نقش‌آفرینی جدی در این حوادث بازداشت کرده است.

اما شروع خشونت‌ها با درگیری هواداران اولترای آینتراخت با هواداران ناپولی و پلیس بود. به همین علت بیشترین برخوردها با هواداران این تیم آلمانی صورت گرفته و عده زیادی از آن‌ها دیشب در خیابان‌ها دستگیر شده و امروز صبح به صورت دسته‌ جمعی از ایتالیا اخراج شدند.

1832902

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند 5 هوادار ناپولی و 3 هوادار آینتراخت به عنوان رهبران خشونت‌ها دستگیر شده و با اتهاماتی جدی مقابل دادگاه خواهند ایستاد.

در جریان درگیری‌ها دو پلیس ایتالیایی به شدت مجروح شده و دست‌کم یک ماشین پلیس در آتش سوخت. یک هوادار آلمانی با جراحت‌های شدید در بیمارستان بستری است و هشت نفر دیگر هم با زخم‌های کم‌خطر بیمارستانی شده‌اند.

1832903

درگیری‌ها زمانی شروع شد که 470 هوادار آینتراخت که اجازه حضور در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا را پیدا نکرده بودند شروع به راهپیمایی در مرکز شهر ناپل کردند. پلیس این شهر سعی داشت مانع از نزدیک شدن آن‌ها به هواداران ناپولی شود تا از اتفاقات ناگوار جلوگیری کند، اما هواداران آلمانی شروع به درگیری با پلیس کردند. این 470 هوادار آلمانی امروز صبح به صورت دسته‌جمعی از ایتالیا اخراج شدند.

در پایان مسابقه هم هواداران ناپولی که از رفتار آلمانی‌ها خشمگین بودند به اتوبوس حامل آن‌ها حمله کرده و صحنه‌هایی عجیب خلق کردند.

1832904

دیدگاه‌ها