کد خبر : 1896129 | 25 اسفند 1401 ساعت 21:45 | 36.5K بازدید | 37 دیدگاه

نگرانی یونایتد و چلسی: سیگنال اوسیمن برای بایرن

یک رسانه آلمانی مدعی است ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، که پیش‌تر گفته بود رویای بازی در لیگ برتر انگلیس را در سر دارد حالا موافقت خود برای پیوستن به بایرن مونیخ را اعلام کرده است.

نگرانی یونایتد و چلسی: سیگنال اوسیمن برای بایرن

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی، در حال حاضر یکی از درخشان‌ترین مهاجمان فوتبال اروپا است و بسیاری از باشگاه‌های بزرگ این قاره خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

اوسیمن که دیشب در جریان پیروزی مقتدرانه ناپولی بر فرانکفورت در لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر درخشش و قدرت گلزنی‌اش را به رخ کشید، پیش‌تر به صراحت از تمایل خود برای پیوستن به تیم‌های انگلیسی گفته و اعلام کرده بود رویایش بازی کردن در لیگ برتر است.

1832906

اما شبکه اسکای آلمان امروز در گزارشی مدعی شد اوسیمن در روزهای اخیر به مدیر برنامه‌هایش اطلاع داده با پیوستن به بایرن مونیخ مخالفتی ندارد.

این خبر برای باشگاه آلمانی خوشحال‌کننده خواهد بود ولی اسکای آلمان می‌گوید مشکلی که بایرن در حال حاضر با آن روبه‌رو است قیمت بالایی است که ناپولی برای واگذاری اوسیمن طلب می‌کند. این باشگاه ایتالیایی در گذشته در پاسخ به سوال‌های باواریایی‌ها رقم مد نظرش برای معامله اوسیمن را 100 میلیون یورو اعلام کرده است.

فلوریان پلاتن‌برگ، روزنامه‌نگار برجسته آلمانی، در گفت‌وگو با اسکای گفت با توجه به قیمت 100 میلیون یورویی اوسیمن بعید می‌داند بایرن حاضر باشد چنین مبلغی بپردازد. این در حالی است که اولی هوینس، رئیس سابق و مشاور فعلی هیئت‌ مدیره بایرن مونیخ، در روزهای گذشته در یک مصاحبه گفته بود باشگاهش آماده است تا امسال تابستان مهاجمی با قرارداد بیشتر از 100 میلیون یورویی خریداری کند.

1829486

دیدگاه‌ها