کد خبر : 1896065 | 25 اسفند 1401 ساعت 12:43 | 22.4K بازدید | 11 دیدگاه

تیری آنری:

یونایتد باید زودتر هری کین را بخرد، نه اوسیمن!

تیری آنری، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که هری کین گزینه بسیار بهتری از ویکتور اوسیمن برای منچستریونایتد است.

یونایتد باید زودتر هری کین را بخرد، نه اوسیمن!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به صورت جدی به دنبال جذب یک مهاجم درجه یک برای فصل آینده است و گزینه‌های بسیاری در طول این مدت در کنار نام این باشگاه قرار گرفته‌اند. 
اوسیمن در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا به حساب می‌آید و نمایش خیره‌کننده او در ترکیب ناپولی در رقابت‎‌های لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان باعث شده که مدیران یونایتد از نزدیک شرایط او را دنبال کنند. 
با این حال، یکی دیگر از بازیکنانی که در طول این مدت نامش در بین گزینه‌های یونایتد مطرح شده هری کین است و آنری باور دارد که او می‌تواند گزینه بسیار بهتری برای شیاطین سرخ باشد. 

1806095

آنری در گفتگو با CBS Sport اظهار داشت: «اگر من در باشگاه یونایتد بودم مطمئنا کین را انتخاب می‌کردم چون او با لیگ برتر آشنایی دارد و به خوبی با شرایط این رقابت کنار آمده است. منظورم این است که اوسیمن بازیکن خوبی نیست، این موضوع هیچ ربطی به او ندارد. من فکر می‌کنم که اوسیمن می‌تواند با شرایط هر لیگی سازگار شود. 
اما اگر من در یونایتد بودم، به این فکر می‌کردم که کین نیازی به سازگار شدن با شرایط ندارد چون از قبل با لیگ برتر آشنا است. او سبک بازی خاصی دارد و به مارکوس رشفورد هم اجازه می‌دهد که از پشت فرار کند و به او کمک کند. کین می‌تواند در هر پستی در خط حمله بازی کند.»

دیدگاه‌ها