کد خبر : 1896132 | 25 اسفند 1401 ساعت 22:17 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

کار فرایبورگ سخت‌تر شد: اخراج و پنالتی در پایان نیمه اول

مانوئل گولده، مدافع آلمانی فرایبورگ، در دیدار این تیم مقابل یوونتوس با خطای هند در محوطه جریمه تیمش هم اخراج شد و هم باعث باز شدن دروازه تیمش روی یک پنالتی شد.

کار فرایبورگ سخت‌تر شد: اخراج و پنالتی در پایان نیمه اول

به گزارش "ورزش سه"، فرایبورگ امشب در خانه خود یوروپا پارک اشتادیون، میزبان یوونتوس است تا در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف بیانکونری برود.

فرایبورگ در دیدار رفت که در خانه یووه برگزار شد با نتیجه ۱-0 شکست خورد تا امشب در خانه‌اش کار دشواری برای عبور از شاگردان آلگری داشته باشد. با شروع این مسابقه به میزبانی فرایبورگ دو تیم در بخش عمده نیمه اول بازی پایاپایی به نمایش گذاشته و عملا در موقعیت‌های خلق شده و شوت‌های در چارچوب برابر بودند.

اما در حالی که نیمه اول می‌رفت با تساوی بدون گل به پایان برسد یک اشتباه از مانوئل گولده، مدافع آلمانی فرایبورگ کافی بود تا ضربه بزرگی به این تیم آلمانی وارد بشود. او نه تنها اخراج شد تا تیمش یک نیمه را 10 نفره ادامه بدهد بلکه یک ضربه پنالتی در اختیار یوونتوسی‌ها قرار داد.

1832914

در دقیقه 44 مسابقه فدریکو گاتی، مدافع ایتالیایی یوونتوس، شوتی به سمت دروازه فرایبورگ شلیک کرد که به دست گولده برخورد کرد. داور مسابقه، سردار گوزوبویوک از هلند، هند بازیکن آلمانی را عمدی تشخیص داد و کارت زرد دوم را به او نشان داد تا گولده اخراج شود.

ولاهوویچ از یوونتوس پشت پنالتی ایستاد و شوت محکم و کم‌ارتفاعی شلیک کرد. فلکن، سنگربان فرایبورگ، جهت حرکت توپ را درست تشخیص داد ولی شوت ولاهوویچ بعد از برخورد به بدن او با اینکه منحرف شد ولی وارد دروازه شد تا بیانکونری نیمه اول را با برتری 1-0 به پایان برساند.

1832915

دیدگاه‌ها