کد خبر : 1896136 | 25 اسفند 1401 ساعت 23:35 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

تیری آنری در یک قدمی نیمکت تیم ملی آمریکا

تیری آنری، درخواست فدراسیون فوتبال فرانسه برای هدایت تیم ملی زنان این کشور را رد کرده چرا که امیدوار است به عنوان سرمربی تیم ملی مردان آمریکا انتخاب شود.

تیری آنری در یک قدمی نیمکت تیم ملی آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها چهار ماه تا شروع جام جهانی زنان باقی مانده است اخراج کورین دیاکر، سرمربی سابق تیم ملی زنان فرانسه، فدراسیون فوتبال این کشور را با وضعیتی بغرنج مواجه کرده است. بر اساس گزارش‌ها در فرانسه پست هدایت تیم ملی زنان این کشور به تیری آنری پیشنهاد شده ولی با مخالفت او روبه‌رو شده است.

1832929

از سوی دیگر تیم ملی مردان آمریکا هم در حال حاضر بدون مربی است. گرگ برهالتر بعد از جام جهانی قطر قراردادش را تمدید نکرد و با توجه به پایان مدت قرارداد او بلافاصله بعد از جام جهانی، فدراسیون فوتبال آمریکا در حال حاضر به دنبال جانشینی برای برهالتر می‌گردد.

1832930

ژان میشل اولاس، عضو کمیته مرکزی فدراسیون فوتبال فرانسه امروز به روزنامه فیگارو گفت که شخصا با تیری آنری تماس گرفته تا از طرف فدراسیون هدایت تیم ملی زنان این کشور را به او پیشنهاد بدهد ولی با پاسخ منفی این اسطوره فوتبال فرانسه مواجه شده است.

شبکه ESPN مدعی شد با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال آمریکا تیری آنری را یکی از گزینه‌های اصلی خود برای هدایت تیم ملی مردان این کشور می‌داند او به پیشنهاد فرانسوی‌ها درخواست منفی داده است. آنری سابقه بازی و مربیگری در لیگ MLS را دارد و به ادعای این گزارش در روزهای گذشته به فدراسیون آمریکا اطلاع داده که اگر پیشنهادی رسمی برای هدایت آمریکا دریافت کند پاسخش مثبت خواهد بود.

1832931

دیدگاه‌ها