کد خبر : 1896138 | 25 اسفند 1401 ساعت 23:49 | 88.3K بازدید | 22 دیدگاه

لو رفتن اولین خرید تابستانی یورگن کلوپ

خوزه انریکه، مدافع سابق لیورپول، در یک مسابقه فاش کرد که لیورپول از هم‌اکنون خرید یک هافبک را قطعی کرده است و ستاره هلندی بایرن مونیخ با شروع تابستان در آنفیلد خواهد بود.

لو رفتن اولین خرید تابستانی یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، در لیورپول همه می‌دانند که یورگن کلوپ در خط میانی به شدت به بازیکن جدید احساس نیاز می‌‌کند و مدتی است مدیران باشگاه را تحت فشار گذاشته تا برنامه‌های خرید هافبک را پیش از نزدیک شدن به تابستان آغاز کنند.

برخی از هافبک‌های لیورپول مثل جیمز میلنر، نبی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین در تابستان امسال شاهد به پایان رسیدن قراردادهایشان هستند و دیگر هافبک‌های این تیم هم در فصل جاری تنها سایه‌ای از روزهای خوب‌شان بوده‌‌اند. با اینکه جود بلینگام در رسانه‌ها یکی از هدف‌های لیورپول معرفی می‌شود و از میسون مونت و دکلن رایس هم به عنوان گزینه‌های کلوپ اسم برده می‌شود اما امروز فاش شد که لیورپول خرید یک هافبک را قطعی کرده است که هیچ یک از این اسامی نیست.

1832940

خوزه انریکه، مدافع سابق لیورپول، امروز در یک مصاحبه فاش کرد که لیورپول همه اقدامات برای خرید رایان گراونبرخ را از بایرن مونیخ انجام داده و او را از حالا باید بازیکن لیورپول دانست. باواریایی‌ها تابستان گذشته برای خرید او از آژاکس 20 میلیون یورو پرداختند ولی او تا این لحظه تنها 4 بازی برای بایرن فیکس بوده و مورد توجه ناگلزمان قرار نگرفته است.

مدافع سابق لیورپول امروز گفت: "گراونبرخ بازیکن ما است. بگذارید این را صریح بگویم؛ گراونبرخ مال ما است آمیگو! مدیر برنامه‌های او تیم رایولا است و ما همین اواخر یک جلسه در لندن برگزار کردیم که آخرین جلسه بود و کار دیگر تمام شده است."

1832941

دیدگاه‌ها