کد خبر : 1896144 | 26 اسفند 1401 ساعت 00:36 | 38.8K بازدید | 10 دیدگاه

تقلید ماهرانه ولاهوویچ از روی دست هالند (عکس)

دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس بعد از گلزنی مقابل فرایبورگ شادی گل مشابه ارلینگ هالند بعد از آتش‌بازی اخیرش را انجام داد.

تقلید ماهرانه ولاهوویچ از روی دست هالند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دوشان ولاهوویچ در شب پیروزی 2-0 یوونتوس مقابل فرایبورگ دو گل زد که یکی از آن‌ها پذیرفته شد. او بعد از اینکه اولین گلش به خاطر آفساید گلیسون برمر مردود شد، از روی نقطه پنالتی در دقایق تلف شده نیمه اول دروازه حریف را باز کرد.

ویدئو: 275345

ستاره خط حمله یوونتوس با این گل به طلسم گلزنی اخیرش پایان داد؛ او قبل از تقابل با فرایبورگ طی 6 بازی اخیر هیچ گلی به ثمر نرسانده بود و بعد از اینکه از روی نقطه پنالتی به حریف آلمانی گل زد در حالی که سر از پا نمی‌شناخت، یک شادی گل آشنا انجام داد.

او که در این فصل در 17 بازی 8 گل به ثمر رسانده شادی گل امشب خود را به سبک ارلینگ هالند، مهاجم شگفت‌انگیز منچسترسیتی، برگزار کرده و روی هوا برای عکاسان کنار زمین ژست گرفت تا تصاویری مشابه شادی این ستاره نروژی بعد از گلات اخیر مقابل لایپزیش ثبت شود.

1832955
1832956

ارلینگ هالند سه شنبه این هفته پنج گل از هفت گل تیمش را مقابل لایپزیش به ثمر رساند تا آمار قابل توجه 28 گل در 26 بازی را به ثبت برساند. ولاهوویچ با تقلید شادی گل این بازیکن نشان داد که خیلی دوست دارد نقش او را در یووه ایفا کرده و همان مهاجمی شود که بیانکونری وقتی برای خریدش در ژانویه 2022 دست به جیب شد به آن می‌اندیشید. مهاجم یوونتوس در تقلید شادی گل هالند که خیلی ماهر بود و حالا باید دید در ادامه فصل می‌تواند آمار گلزنی این بازیکن را هم تقیلد کند یا خیر.

دیدگاه‌ها