کد خبر : 1896154 | 26 اسفند 1401 ساعت 03:09 | 37.2K بازدید | 9 دیدگاه

انتقام اسپورتینگی‌ها از شادی جنجالی ژاکا

بازیکنان اسپورتینگ لیسبون بدون توجه به هدف گرانیت ژاکا از انجام شادی گل امشب، او را در پایان بازی مسخره کردند.

انتقام اسپورتینگی‌ها از شادی جنجالی ژاکا

به گزارش "ورزش سه"، اسپورتینگ لیسبون بعد از کسب تساوی 1-1 (3-3) مقابل آرسنال در ضربات پنالتی این تیم را شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کرد؛ بازیکنان تیم پرتغالی در جریان جشن صعود، شادی گل بازیکن حریف در جریان بازی را تقلید کردند.

گرانیت ژاکا در دقیقه 19 دروازه اسپورتینگ را باز کرد و با گذاشتن انگشت خود روی بینی یک شادی بحث‌برانگیز انجام داد؛ شادی‌ای که برداشت‌های زیادی از آن شد و برخی از بازیکنان تیم حریف نیز آن را به خود گرفته و در تکاپوی جبران افتادند.

1832988
1832990

همسر ستاره سوئیسی آرسنال اما پیش از پایان بازی با انتشار عکسی از دختر خود که خوشحال از گلزنی پدرش، شادی مشابه او را انجام می‌داد تاکید کرد که حرکت گرانیت فقط به خاطر دخترشان بوده و هیچ نیت دیگری پشت آن وجود ندارد. با این وجود اما اسپورتینگی‌ها زهر خود را بابت این شادی گل ریختند.

1832989

ثانیه‌هایی بعد از اینکه آخرین پنالتی اسپورتینگ وارد دروازه آرسنال شده و به پیروزی و صعود این تیم ختم شد، چند بازیکن میهمان در اقدامی عجیب به تقلید شادی گل بازیکن آرسنال پرداخته و آن را مسخره کردند. البته شاید اگر آن‌ها استوری همسر ژاکا را بعد از بازی ببینند از کار خود پشیمان شوند.

دیدگاه‌ها