کد خبر : 1896174 | 26 اسفند 1401 ساعت 10:49 | 59.5K بازدید | 14 دیدگاه

شوخی جالب دی‌پل با فوق‌ ستاره آرژانتینی

در مادرید دنبال آپارتمان برای لیونل مسی‌ می‌گردیم!

رودریگو دی‌پول، ستاره آرژانتینی اتلتیکو مادرید، توصیف جالبی از بازی کنار لیونل مسی داشته است.

در مادرید دنبال آپارتمان برای لیونل مسی‌ می‌گردیم!

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو دی‌پل، هافبک اتلتیکو مادرید که با آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 قطر شد، در مصاحبه با مانو کارنو در مورد مسائل مختلف از جمله لیونل مسی صحبت کرده است.

این فوتبالیست 28 ساله اذعان کرد که "دوست دارم دوران حرفه‌ای خوبی در اتلتیکو مادرید داشته باشم و قهرمانی را شروع کنم" و به هواداران اتلتیکو مادرید وعده داد که "بهترین نسخه دی پل هنوز در راه است."

رودریگو دی‌پل درباره بازی کنار لیونل مسی گفت: "کاری که لئو مسی انجام می‌دهد جادو است. شما با تعجب کارهایی که او انجام می‌دهد را زندگی می‌کنید و قادر به درک آن‌ها نیستید. او یک چیز متفاوت است. وقتی فکر می‌کنید او شما را نمی‌بیند، شما را در مقابل دروازه‌بان تنها می‌گذارد، زمانی که شما فکر کنید او خسته است، یک دفعه تلاش بیشتری انجام می‌دهد. او دست از شگفت‌زده کردن شما برنمی‌دارد."

دی‌پل در ادامه به شوخی ابراز امیدواری کرد که مسی راهی اتلتیکومادرید شود: "بگذارید مسی به اینجا بیاید. ما به آنجلیتو (کوره آ) می‌گوییم که شماره 10 را به او بدهد. ما به دنبال آپارتمانی در مرکز مادرید برای او می‌گردیم."

دی‌پل درباره احتمال حضور دیه‌گو سیمئونه روی نیمکت تیم ملی آرژانتین نیز گفت: "این به خودش بستگی دارد.  درست است که اینجا (اتلتیکو مادرید) خانه اوست و او اینجا همه چیز دارد.  محبت مردم، احترام... اما من هم معتقدم که او اعتقاد دارد که می‌تواند کشورش را رهبری کند.  من با او در مورد نحوه گوش دادن به سرود در زمین صحبت کرده‌ام. به دلیل دورانی که او داشته، فکر می‌کنم زمانی که او بخواهد این فرصت را خواهد داشت."

دیدگاه‌ها