کد خبر : 1896202 | 26 اسفند 1401 ساعت 12:58 | 16.8K بازدید | 4 دیدگاه

دشان: علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی ندارم

دفاع چپ فرانسه یک سورپرایز است!

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، با اعلام اولین فهرست پس از جام جهانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

دفاع چپ فرانسه یک سورپرایز است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در چند ماه اخیر و پس از پایان رقابت‌های جام جهانی 2022 با حواشی بسیاری روبه‌رو بوده است. 

تعدادی از بازیکنان این تیم پس از پایان جام جهانی و کسب مدال نقره تصمیم گرفتند از تیم ملی کشورشان خداحافظی کنند و حالا دیدیه دشان اولین فهرست پس از جدایی این بازیکنان را منتشر کرده است. 

او پس از اعلام این فهرست در نشست خبری‌ای شرکت کرد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد و درباره مسائل بسیاری صحبت کند. 

حضور کاماوینگا در خط دفاعی: من او را در این پست انتخاب کردم چون در حال حاضر او را یک مدافع چپ می‌دانم. مشخصا او هم انعطاف‌پذیری بسیاری دارد اما در حال حاضر از نظر من حضورش در این پست تضمین بیشتری دارد. او هم شگفت‌زده نخواهد شد چون پیش از این با او صحبت کرده بودم. 

انتخاب کاپیتان: تعدادی از بازیکنان از شرایط کاپیتان شدن برخوردار هستند. کیلیان امباپه یکی از آن‌هاست و ما پیش از تصمیم‌گیری در این باره صحبت خواهیم کرد. کاپیتان شدن مسئولیت خاصی دارد اما من می‌خواهم پیش از تصمیم نهایی با بازیکنان صحبت کنم.

1780343

فینال جام جهانی: از دست دادن چنین جامی واقعا آسان نیست. اما بازی در بالاترین سطح ممکن بود. ما باید از این تجربه درس بگیریم اما نباید در گذشته بمانیم. از همه کسانی که من را دیدند و سعی کردند دلداری بدهند ممنونم. ما نباید به این فکر کنیم که چون به فینال رسیدیم پس جایمان در یورو امن است. هرگز نباید دست از تلاش برداشت.

کریم بنزما: من علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی ندارم. اخیرا گفتم که چه اتفاقی رخ داد. از نظر من این پرونده بسته شده است. علاقه‌‎ای ندارم دوباره در این باره اظهارنظر کنم. حتی یک کلمه هم در این باره حرف نخواهم گفت. این داستان تمام شده است.

غیبت پل پوگبا و انگولو کانته: من از دیدن دوباره آن‌ها خوشحال خواهم شد اما چندین ماه از آخرین باری که در زمین حضور دارند گذشته و به دلیل مصدومیت شرایط برای آن‌ها سخت بوده است. من همیشه مثبت‌اندیش هستم و این دو بازیکن را هم می‌شناسم. آن‌ها تمام تلاش‌شان را برای بازگشت به کار خواهند گرفت. 

انتخاب بنجامین پاوارد: من قبل با او صحبت کردم. در طول و پس از جام جهانی هم با یکدیگر حرف زدیم. شایعات و اتفاقاتی که رخ داده مربوط به گذشته است. مهم چیزی است که پیش روی ما قرار دارد. عملکرد او در بایرن مونیخ بسیار خوب بوده و این موضوع مهم است.

1784071

نقش اولیویه ژیرو: اولیویه تجربه بسیار زیادی دارد. تا زمانی که این سطح از عملکرد را در باشگاهش حفظ کند و شایستگی حضور در تیم ملی را داشته باشد، در این فهرست حضور خواهد داشت. از سن او خبر داریم و می‌دانیم جوان نیست اما می‌تواند در ترکیب ثابت هم به میدان برود.

رابطه با لوگرائه: من همیشه با هر شرایطی سازگار خواهم شد. نقطه مشترک همه ما این است که تیم ملی فرانسه خوب بازی کند. این موضوع قرار نیست باری روی دوش من باشد. من متوجه اتفاقات و اشتباهات لوگرائه شدم و خودم را با شرایط تطبیق دادم.

دیدگاه‌ها