کد خبر : 1896225 | 26 اسفند 1401 ساعت 14:53 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل فروزان و فولاد با خاطره شیرین

دروازه‌بان گل‌گهر امیدوار به تکرار قهرمانی جام حذفی در دوران بازی خود است.

تقابل فروزان و فولاد با خاطره شیرین

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیر قلعه‌نویی در شرایطی امروز در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی میزبان فولاد خوزستان خواهند بود که دروازه‌بان گل‌گهر تجربه یک فصل حضور موفق در تیم مقابل را دارد و توانسته همراه با این تیم به یک جام دست پیدا کند.

محسن فروزان که دو سال قبل زیر نظر جواد نکونام در فولاد خوزستان فعالیت داشت، در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی و در شرایطی که بازی حساس مقابل سپاهان به ضربات پنالتی کشیده شده بود، توانست با مهارهای تماشایی خود دو پنالتی را مهار کند و تیمش را به نیمه نهایی برساند و در فینال هم چنین نمایشی داشته باشد.

1833101

فروزان در بازی فینال جام حذفی دو سال قبل که مقابل استقلال به زمین رفت، پنالتی داریوش شجاعیان را به زیبایی مهار کرد تا اجازه ندهد تیم سابق‌اش به قهرمانی دست پیدا کند و جام را همراه با فولاد خوزستان بالای سر ببرد.

حالا این دروازه‌بان که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان بازگشت درخشانی به ترکیب گل‌گهر سیرجان داشت، امیدوار است امروز هم برابر فولاد خوزستان و تیم سابق خود نمایش خوبی ارائه کند تا حریف پرسپولیس در بازی یک‌چهارم نهایی جام حذفی شوند.

دیدگاه‌ها