کد خبر : 1896231 | 26 اسفند 1401 ساعت 15:35 | 29.5K بازدید | 40 دیدگاه

هیجان زده‌ایم

واکنش مدیر رئال به برخورد دوباره با چلسی

امیلیانو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال، از اینکه بار دیگر برابر چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان خواهند رفت خوشحال و هیجان‌زده بود.

واکنش مدیر رئال به برخورد دوباره با چلسی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و چلسی مثل فصل گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. رئال در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق به حذف چلسی شد و باید دید فصل جاری کدام تیم راهی نیمه نهایی می‌شود.

1833117

امیلیانو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال، که در مراسم قرعه‌کشی حاضر بود، در واکنش به قرعه رئال گفت: «می‌دانیم که دو بازی سخت و دشوار برابر چلسی خواهیم داشت و البته همه هیجان زده‌ایم. چلسی تیمی بزرگ با مجموعه‌ای از بازیکنان با ارزش است. آن‌ها روی نیمکت هم تیم کاملی دارند.»

بوتراگنیو ادامه داد: «معتقدم هر دو بازی برابر خواهند بود و تنها جزئیاتی اندک تعیین کننده تیم صعود کننده است. امیدوارم همه چیز برای ما خوب پیش برود و همچون فصل گذشته ما تیم صعودکننده باشیم. در چنین سطحی شما به کمی شانس هم نیاز دارید. رئال تیمی است که می‌تواند برابر هر تیمی رقابت کند و پیروز شود. ما این را بارها ثابت کرده‌ایم. فصل قبل قهرمان شدیم و می‌خواهیم از عنوانمان دفاع کنیم.»

دیدگاه‌ها