کد خبر : 1896239 | 26 اسفند 1401 ساعت 18:30 | 39.2K بازدید | 38 دیدگاه

قلعه‌نویی با پیروزی به تیم ملی رفت

گل‌گهر یک - فولاد صفر: آخرین بازی سال فوق جنجالی شد!

گل‌گهر به لطف گل بخودی حزباوی که در دقیقه 90+8 به ثمر رسید، از سد فولاد گذشت و به دور یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

گل‌گهر یک - فولاد صفر: آخرین بازی سال فوق جنجالی شد!

به گزارش "ورزش سه" در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، گل‌گهر در آخرین تجربه سرمربیگری امیر قلعه‌نویی به مصاف فولاد خوزستان با علیرضا منصوریان رفت و توانست با تک گل ثانیه‌های پایانی که روی اشتباه حزباوی به ثمر رسید، به برتری دست یابد.

دو تیم در نیمه اول اغلب به دنبال شناخت بیشتر از هم بودند و عمده زمان بازی به چرخش توپ در یک سوم میانی زمین سپری شد تا در نهایت در یک بازی تقریبا بی‌موقعیت، 45 دقیقه ابتدایی گلی در بر نداشته باشد.

اما نیمه دوم با حواشی متعددی همراه بود. چرا که وحید حیدریه و عارف آقاسی از فولاد با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند و سرانجام گل‌گهر در دقیقه 98 و روی اشتباه محمدامین حزباوی به گل رسید و راهی دور بعد شد.

گل‌گهر با این پیروزی در مرحله بعدی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و از این رو مسیر برنده این بازی برای پیشروی در جام حذفی بسیار دشوار خواهد بود.

در ادامه با اتفاقات و حواشی مسابقه گل‌گهرسیرجان - فولاد خوزستان همراه باشید؛

مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، ورزشگاه قاسم سلیمانی
جمعه بیست و ششم اسفند ماه 1401

گل‌گهر سیرجان

محسن فروزان، علیرضا آرتا (89- مهران گلزاری)، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری‌نژاد (۵۶- بهنام برزای)، امیر جعفری، امین پورعلی، علی‌اصغر عاشوری، سید محمدرضا حسینی، محمد خدابنده‌لو (۷۷- امین قاسمی‌نژاد)، اریک بایناما (56-کیروش استنلی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

فولاد خوزستان

کریستوفر کنت، مهدی شیری، محمدامین حزباوی، عارف آقاسی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا غبیشاوی (۶۰- سعید آقایی)، روبرتو تورس (90-اشکان دژاگه)، ساسان انصاری، سعید واسعی (90-علیرضا کوشکی)
سرمربی: علیرضا منصوریان
1833178
🟨 اخطارها:
فولاد: محمد آبشک (7) عارف آقاسی (27) وحید حیدریه (33) وحید حیدریه (52) کریستوفر کنت(69) سعید آقایی (85)
گل گهر: تیکدری (۱۰) علیرضا آرتا (87)

🟥 اخراج: 

فولاد: وحید حیدریه (52) عارف آقاسی (۶۸)

⚽️ شرح گل:

گل‌گهر یک - فولاد صفر (98- گل‌ به خودی حزباوی): در حالی که فشار زیادی روی دروازه فولاد توسط سیرجانی‌ها وجود داشت، ارسال گل‌گهر از سمت راست دفاع فولاد به اشتباه حزباوی و گل به خودی این بازیکن انجامید.

⏱️لحظات حساس:

دقیقه 25: ضربه فنی رضا شکاری از کنج محوطه جریمه با اختلافی کم از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 28: ضربه ایستگاهی از پشت محوطه فرصت خوبی برای گلزنی بازیکنان گل‌گهر بود که شکاری موفق به استفاده از آن نشد.

دقیقه ۵۵: ضربه تماشایی رضا شکاری از پشت محوطه جریمه روی یک ضربه ایستگاهی به تیر دروازه فولاد خورد و به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: ضربه کاپیتان ساسان انصاری از پشت محوطه با اختلافی یک متری از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: شوت دیدنی و پرقدرت کیروش استنلی از پشت محوطه جریمه پس از واکنش تماشایی کنت به تیر دروازه خورد تا بازی بدون گل دنبال شود.

دقیقه 83: برای سومین بار در این مسابقه ضربه بازیکنان گل‌گهر به تیر دروازه برخورد کرد. این بار روی ارسال از جناح راست دفاع فولاد، کیروش استنلی از داخل شش قدم توپ را به تیر دروازه زد.

دقیقه 84: ارسال مجدد گل‌گهر از سمت راست دفاع فولاد فرصت سرزنی برای حسینی را فراهم کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد.

1833181

🔴حاشیه:

* پس از اخراج وحید حیدریه، منصوریان از شدت غیرقابل‌باور بودن صحنه، چندین ثانیه دستان خود را روی سرش گذاشته بود و به داور مسابقه نگاه می‌کرد.

* پس‌از اخراج آقاسی، بازیکنان فولاد هفت دقیقه‌ای کنار زمین ایستادند و در حالی که به نظر می‌رسید قصد ورود به زمین نداشتند، پس از یک حلقه اتحاد وارد زمین شدند.

1833179

دیدگاه‌ها