کد خبر : 1896251 | 26 اسفند 1401 ساعت 17:04 | 12K بازدید | 11 دیدگاه

زانتی: به میلان نخوردیم چون شهر تا صبح نمی‌خوابید

نایب رئیس اینتر گفت دو مسابقه جذاب برابر بنفیکا برگزار می‌شود و امیدوار است که تیمش با فرم عالی به آنجا برسد.

زانتی: به میلان نخوردیم چون شهر تا صبح نمی‌خوابید

به گزارش "ورزش سه"، خاویر زانتی نایب رئیس باشگاه اینتر پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا گفت: قرعه‌های بدتری نیز وجود داشته است و شکی در این موضوع نیست. اما دقیقا به همین دلیل، اینتر آگاه است که فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت بیشتر در لیگ قهرمانان در اختیار دارد.  

او درباره بنفیکا نیز گفت: آن‌ها تیم سرسختی هستند و در چمپیونزلیگ و در لیگ پرتغال خوب کار کرده‌اند. بنفیکا بازیکنان باکیفیتی دارد، ما خود را به بهترین شکل ممکن برای مسابقات آماده خواهیم کرد. لیگ قهرمانان رقابتی است که از جزئیات تشکیل شده است، انگیزه و قدرت ذهنی می‌خواهد. 

زانتی با اشاره به مهم‌ترین تقابل دو تیم یعنی فینال جام قهرمانان 1965 گفت: این مسابقه تاریخ باشگاه ما و یکی از روزهای تاریخی اینتر را تداعی می‌کند. من این افتخار را داشتم که با فاکتی، سوارز و مازولا زیاد صحبت کنم. آن‌ها چیزهای زیادی در مورد این فینال به من گفتند. 

نایب رئیس اینتر درباره نتایج سینوسی تیمش در سری آ نیز گفت: ما در حال کار روی این موضوع هستیم، این اولین بار نیست که این اتفاق برای ما می‌افتد، به خصوص در بازی‌های خارج از خانه. ما در مورد آن با مربی و بازیکنان صحبت می‌کنیم. در این مرحله از لیگ قهرمانان، دو مسابقه جذاب برگزار می‌شود و ما امیدواریم که با فرم عالی به آنجا برسیم. 

1674017

با این حال، مطمئنا زانتی به خاطر عدم جدال با میلان ناامید نیست و می‌گوید: در حال حاضر برگزار نشدن دربی باعث آرامش است، زیرا در این موارد شهر نمی‌خوابد. اما ممکن است در نیمه نهایی این اتفاق بیفتد. سه تیم ایتالیایی در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند. در هر صورت این مسئله یک واقعیت بسیار مهم برای فوتبال ما است. 

او در پایان و در خصوص غیبت اوتامندی برابر اینتر در بازی رفت گفت: موافقم که او بازیکنی مهم است و این را در جام جهانی نشان داد. او شخصیت و تجربه بالایی دارد و عدم حضور او فقدان مهمی برای آن‌ها خواهد بود. این می‌تواند یک مزیت برای ما باشد اما باید مراقب باشیم و روی بقیه بازیکنان این تیم تمرکز کنیم. آن‌ها دارای کیفیت هستند و مطمئنا ما به بهترین شکل برای آن بازی آماده خواهیم شد.

دیدگاه‌ها