کد خبر : 1896252 | 26 اسفند 1401 ساعت 17:30 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری آستارا 2 - آرمان گهر سیرجان 0

لیگ یک/ مأموریت نجات‌بخش بنگر به نتیجه رسید

مدافع اسبق پرسپولیس روی نیمکت شهرداری آستارا در سومین بازی خود به چهارمین امتیاز رسید تا مأموریت فرار از سقوط با نتیجه همراه باشد.

 لیگ یک/ مأموریت نجات‌بخش بنگر به نتیجه رسید

به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر که برای سومین بازی روی نیمکت شهرداری آستارا به عنوان سرمربی حاضر شده است، توانست بعد از یک تساوی در جدال اول و شکست در دیدار قبلی برابر استقلال خوزستان، اکنون یک پیروزی ارزشمند را کسب کند.

سرمربی شهرداری آستارا که انتخابی پرچالش با توجه به شرایط این تیم در جدول و همچنین اوضاع مالی آن‌ها داشته، در هفته ابتدایی حضور روی نیمکت این توانست برابر تیم صدرنشین شمس آذر به تساوی دست یابد. او در بازی دوم خود نیز در شرایطی مقابل استقلال خوزستان شکست خورد که تیمش 9 نفره کار را دنبال می‌کرد و حریف در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه به پنالتی دست یافته بود.

اکنون او در سومین تجربه حضورش روی نیمکت این تیم توانست در جدالی 6 امتیازی مقابل دیگر کاندیدای سقوط در خانه به برد ارزشمند 2 گله دست یابد تا روز آخر سال از نظر فوتبالی برابر آستارایی‌ها خوشحال کننده باشد.

شهرداری آستارا که به واسطه امتیاز میزبانی از همان دقایق ابتدایی بازی پرفشار و هجومی را در دستور کار قرار داده بود، در نهایت اما در دقایق پایانی به هدف خود دست یافت. شهرداری آستارا که از دقیقه 84 با اخراج حابر نصیری 10 نفره کار را دنبال می‌کرد و چهار دقیقه بعد توسط امین حقده به گل برتری خود دست یافت. اتفاقی که باعث شد تا آرمان گهر نیز که سایه سقوط را بالای سر خود می‌بیند در دقایق کوتاه باقی مانده با یک بازی انتحاری به دنبال جبران نتیجه باشد. اما باز هم این شهرداری آستارا بود که با سود بردن از ضدحمله توانست در اولین دقیقه از وقت اضافه توسط علیرضا سلیم پور به گل دوم دست یافته و کار را برای حریف تمام کند.

با این پیروزی اکنون شهرداری آستارا با 24 امتیاز و ایجاد اختلاف 4 امتیازی با تیم سقوط کننده در رده پانزدهم حاضر شود و آرمان گهر نیز با یک امتیاز بیشتر در رده چهاردهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها