کد خبر : 1896259 | 26 اسفند 1401 ساعت 17:59 | 19.4K بازدید | 27 دیدگاه

پاتر: آنچلوتی جنتلمنی است با کارنامه ستایش‌برانگیز

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در نشست پیش از دیدار مقابل اورتون سعی کرد از سوالات درباره قرعه تیمش در لیگ قهرمانان طفره برود و تنها به ستایش از کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بسنده کرد.

پاتر: آنچلوتی جنتلمنی است با کارنامه ستایش‌برانگیز

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در خانه‌اش استمفوردبریج میزبان اورتون است.

اما بعد از آنکه امروز بعد از ظهر قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و چلسی دریافت که در این مرحله باید به مصاف رئال ماردید برود کنفرانس مطبوعاتی امروز عصر گراهام پاتر اهمیت بیشتری پیدا کرد چرا که همه منتظر بودند اولین واکنش او به قرعه تیمش را بشنوند.

1833173

قرعه چلسی در لیگ قهرمانان و مصاف با رئال مادرید؟
احساسی که من دارم حس هیجان است. ولی ترجیح می‌دهم فعلا درباره اورتون صحبت کنم چون این بازی‌ای است که فردا باید انجام بدهیم. تا بازی‌ دیگری که مد نظر شما است وقت زیادی باقی مانده.

چلسی بعد از صعود به یک‌چهارم لیگ قهرمانان و پیروزی مقابل لستر روحیه بهتری پیدا کرده؟
بله. بازی با لستر خیلی خوب بود. ما یک پیروزی شیرین به دست آوردیم. نتایج خوب باعث می‌شود تیم به خودش اطمینان پیدا کند و شاد بشود. حالا هم می‌خواهیم با همین روحیه به مصاف اورتون برویم.

چلسی می‌تواند شک و شبهه‌ها درباره توانش را برطرف کند؟
ما در لحظات دشواری به سر می‌بریم چون نتایج چیزی نبوده که می‌خواستیم. من این را درک می‌کنم که هواداران از نتایج ناراضی باشند. هدف ما و وظیفه‌مان عبور از این مرحله دشوار است.

چلسی از نظر فوتبالی بهتر شده؟
شما به شانس هم احتیاج دارید. هر چقدر هم که کیفیت‌تان خوب باشد باز هم باید شانس داشته باشید. ولی نمی‌شود منتظر ماند تا شانس برسد. گاهی باید در وسط طوفان جنگید. ما از طوفان با سه پیروزی بیرون آمدیم ولی باید همین‌طور ادامه بدهیم.

هدف چلسی چیست؟ 
تمرکز ما الان فقط اورتون است. در مقابل تیمی سخت بازی می‌کنیم و باید سه امتیاز را بگیریم.

تقابل با آنچلوتی؟
وقتی آنچلوتی در اورتون بود من مقابل او بازی کرده‌ام. آنچلوتی یک جنتلمن است و من برایش احترام زیادی قائلم. افتخاراتی که او در دوران حرفه‌ایش به دست آورده واقعا شایسته احترام است. کافی است نگاه کنید که او در چه مدتی قهرمانی در چمپیونزلیگ به دست آورده. در یک دوره بیست ساله. واقعا بی‌نظیر است.

دیدگاه‌ها