کد خبر : 1896262 | 26 اسفند 1401 ساعت 17:52 | 15K بازدید | 26 دیدگاه

سیتی حریف جذابی است ولی؛

ناگلزمان: هیچ تیمی بازی مقابل هالند را دوست ندارد

یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ را آماده رقابت با سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌داند ولی در عین حال گفت که هیچ تیمی دوست ندارد برابر ارلینگ هالند قرار بگیرد.

ناگلزمان: هیچ تیمی بازی مقابل هالند را دوست ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ، صدرنشین بوندسلیگا، یکشنبه شب در زمین بایرلورکوزن بازی حساسی پیش رو دارد. بایرن که روی دور پیروزی است، امروز حریفش در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را نیز شناخت. بایرنی‌ها باید به مصاف منچسترسیتی بروند که مثل یک فینال زودهنگام است.

1830241

یولیان ناگلزمان در نشست خبری بازی با لورکوزن در مورد برخورد به سیتی صحبت کرد: «قرعه خوب و جذابی است. با دستیارانم قرعه‌کشی را تماشا کردیم و همه قبول دارید که قرعه سختی بود. اگر به دور بعد برویم نیز یا به رئال برخورد می‌کنیم با به چلسی. در واقع دیگر کسی نمی‌تواند از خوش‌شانسی بایرن در قرعه‌کشی حرف بزند. دور قبل نیز حریف ما پی‌اس‌جی بود و بازی بسیار سختی شد. فصل قبل رئال مسیر مشابهی تا فینال و قهرمانی داشت و ما حالا می‌خواهیم آن را تکرار کنیم. انتظارات از بایرن بالاست و ما می‌دانیم که قادر به انجام کارهای بزرگی هستیم. همه تیم هیجان‌زده و مشتاق رویارویی با سیتی است.»

ملاقات با پپ گواردیولا:« من او را از زمانی که در بارسا بود و بعد به بایرن و سیتی رفت، تعقیب می‌کنم. تیم‌های گواردیولا تماشایی و زیبا بازی می‌کنند و دوست دارند مالک توپ و میدان باشند. البته من از سبک هیچ مربی دیگری تقلید نکرده‌ام. مطمئنم دو بازی تماشایی برابر آن‌ها خواهیم داشت.»

1752062

حذف بایرن برابر ویارئال در یک چهارم نهایی فصل قبل: «فصل قبل تاوان بازی بدمان در دیدار رفت را به سختی پس دادیم. در بازی برگشت بهتر بودیم ولی در نهایت حذف شدیم. دیگر نباید اشتباه کنیم و می‌خواهیم با شکست سیتی به نیمه نهایی برسیم.»

رویارویی با ارلینگ هالند: «هالند مهاجمی سریع و خطرناک است و قدرت بدنی بالایی دارد. از لحاظ بدنی شاید از امباپه هم بهتر باشد و رویارویی با او را هیچ تیمی دوست ندارد. بایرن هم مدافعان و مهاجمان خوبی دارد و به نقاط قوتمان تکیه خواهیم کرد.»

مصدومان بایرن برای بازی برابر لورکوزن: «ماتیس تل را در این بازی نخواهیم داشت هرچند مشکلش جدی نیست. چوپوموتینگ به خاطر مصدومیت از ناحیه کمر فعلا در دسترس نیست و باید چند هفته صبر کنیم. فکر می‌کنم دیگر بازیکنان در دسترس هستند. بهترین ترکیب را به زمین می‌فرستم و باید برنده شویم. می‌دانم برخی 4 کارته هستند و ممکن است بازی با دورتموند را از دست بدهند ولی بدون توجه به این موضوع، ترکیب را انتخاب می‌کنم. بازیکنانم به اندازه کافی باهوش هستند.»

دیدگاه‌ها