کد خبر : 1896274 | 26 اسفند 1401 ساعت 19:19 | 14.5K بازدید | 8 دیدگاه

کومان و اعلام فهرست قابل پیش‌بینی برای تیم ملی هلند

رونالد کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند، فهرست بازیکنان دعوت شده به این تیم برای حضور در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 را اعلام کرد.

کومان و اعلام فهرست قابل پیش‌بینی برای تیم ملی هلند

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی‌پوشان هلندی به زودی حضور در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 را در حالی آغاز می‌کنند که مربی جدیدی را روی نیمکت خود می‌بینند.

لوئیس فن‌خال که تیمش را به یک‌چهارم‌نهایی جام جهانی قطر رساند اما با شکست مقابل آرژانتین نتوانست به نیمه‌نهایی راه پیدا کند. بعد از جام جهانی دوران حضور فن‌خال روی نیمکت هلند به پایان رسید و رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید نارنجی‌ها انتخاب شد.

حضور در رقابت‌های انتخابی یورو2024 اولین محک کومان در دوره جدید حضورش در تیم ملی هلند خواهد بود. هلند در گام اول خود در این رقابت‌ها با حریفی دشوار روبه‌رو می‌شود و باید به مصاف فرانسه، نایب‌قهرمان جام جهانی برود. نارنجی‌ها چند روز بعد مقابل جبل‌الطارق قرار می‌گیرند.

1833196

در فهرست معرفی شده از سوی رونالد کومان خبری سورپرایزی وجود ندارد و بر خلاف برخی گمانه‌زنی‌ها او ستاره‌هایی مثل ویرژیل فن‌دایک، فرانکی دی‌یونگ و ممفیس دیپای را به تیم ملی دعوت کرده است. ژاوی سیمونز هم بعد از فصل درخشانی که در آیندهوون داشت به تیم ملی دعوت شده است. جورجینیو واینالدوم که در جام جهانی قطر به دلیل مصدومیت حضور نداشت هم حالا به تیم ملی کشورش فراخوانده شده است. کودی خاکپو که این روزها در خط حمله لیورپول عملکرد خوبی دارد و ووت وخهورست که اخیرا به منچستریونایتد منتقل شده هم در فهرست کومان حضور دارند.

فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی هلند:
دروازه‌بان‌ها: سیلسن، فلکن، فربگروگن
مدافعان: آکه، بلیند، فن‌دایک، دامفرایس، دلیخت، مالاسیا، تیمبر، گیرترویدا
هافبک‌ها: دی‌یونگ، واینالدوم، ویفر، دی‌رون، تیلور، کلاسن، سیمونز
مهاجمان: دیپای، برگویس، برخوین، بروبی، خاکپو، وخهورست

1833197

دیدگاه‌ها