کد خبر : 1896303 | 26 اسفند 1401 ساعت 20:36 | 61.3K بازدید | 95 دیدگاه

با حضور شش بازیکن در لیست

سپاهان رکورد تیم ملی را شکست!

سرمربی جدید تیم ملی نام شش بازیکن را در اولین لیست خود برای تیم ملی قرار داده است.

سپاهان رکورد تیم ملی را شکست!

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی همه در انتظار اعلام اولین لیست او برای دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا در فروردین ماه بودند که مطابق انتظار این لیست دقایقی پس از پایان آخرین حضور این مربی روی نیمکت گل‌گهر اعلام شد.
قلعه‌نویی نام 32 بازیکن را در اولین فهرست خود قرار داده که نکته قابل توجه سهمیه 6 نفری تیم فوتبال سپاهان است که نشان می‌دهد سرمربی سابق طلایی‌‌پوشان توجه ویژه‌ای به عملکرد و نمایش بازیکنان این تیم در لیگ برتر دارد.
براین اساس قلعه‌نویی نام نیازمند، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن و شهریار مغانلو را در لیست خود قرار داده تا سپاهانی‌ها از خط دروازه تا خط هجومی در تیم ملی نماینده داشته باشند.

1833255
باشگاه سپاهان نیز ساعتی پس از انتشار لیست تیم ملی به دعوت شش بازیکن توسط امیر قلعه‌نویی واکنش نشان داده است.

نکته قابل توجه اینکه از این 6 نفر فقط رضائیان و مغانلو پیش‌تر شاگرد امیر قلعه‌نویی نبوده‌اند و چهار بازیکن دیگر طی سه سال اخیر شاگرد این مربی بوده‌اند. زکی‌پور در گل‌گهر و کریمی و نیازمند و نورافکن هم در سپاهان. جالب‌تر اینکه سه بازیکن آخر خریدهای امیر قلعه‌‎نویی برای سپاهان، طی دو فصل حضور این تیم در رأس کادر فنی طلایی‌پوشان اصفهانی بود.

گفتنی است تیم فوتبال سپاهان در جام جهانی با تصمیم کارلوس کی‌روش فقط دو نماینده داشت که پیام نیازمند و رامین رضائیان بودند.

دیدگاه‌ها