کد خبر : 1896337 | 27 اسفند 1401 ساعت 01:08 | 31.6K بازدید | 21 دیدگاه

خصوصیات فیزیکی شگفت‌انگیز ارلینگ هالند!

خوزه لوئیس سن مارتین، مربی سابق رئال مادرید، به تمجید از ارلینگ هالند پرداخت.

خصوصیات فیزیکی شگفت‌انگیز ارلینگ هالند!

به گزارش "ورزش سه" هشت تیم از بهترین تیم‌های اروپا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. به نظر می‌رسد سه تای آنها از بقیه متمایز هستند: منچسترسیتی، بایرن و رئال مادرید.

اما هر هشت تیم از نظر فنی، تاکتیکی و بدنی بازیکنان بااستعدادی دارند. چپ‌پای جوان (چیزی به نام بازیکن چپ‌پای بد وجود ندارد!) که توسط گواردیولا برای فتح لیگ قهرمانان اروپا به خدمت گرفته شده است، استعداد فیزیکی فوق‌العاده‌ای دارد که لوییز سن مارتین، مربی اسبق رئال، در موردش لب به تمجید گشوده است که در ادامه می‌خوانید:

فضیلتی که در فوتبال فعلی نشان داده شده است که تأثیر بسیار مهمی بر توانایی‌های فنی بازیکنان دارد. و در مورد هالند بسیار بیشتر است، زیرا داده‌های فیزیکی او بسیار بالاتر از میانگین است.
او قبلاً در سن پنج سالگی با پرش 1.75 متری رکورد جهانی در ارتفاع را به دست آورده بود که از یک ژنتیک ممتاز به ارث برده بود.

با سرعتی که در آلمان بازی می‌کرد، 60 متر را در 6.23 ثانیه طی کرد، در حالی که رکورد جهانی پیست 6.13 است! حداکثر سرعت او 36 کیلومتر در ساعت است که بسیار نزدیک به 37 کیلومتر در ساعت امباپه است. قدرت نسبی او (قدرت به ازای هر کیلوگرم وزن بدن) بسیار بالاست که به نفع پرش‌ها و دوی‌های بیست تا هشت متری اوست.

اگر نگرش رقابتی و عطش او برای عناوین را به این اضافه کنیم، خود را در برابر بازیکنی می‌یابیم که در حال حاضر در "صدر" برتری فیزیکی و فنی است. امیدوارم آنها به توانایی‌های او احترام بگذارند و ما همچنان از آن لذت ببریم.

دیدگاه‌ها