کد خبر : 1896359 | 27 اسفند 1401 ساعت 09:12 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک میلیارد و 45 میلیون پوند؛

مدیر جنجالی متهم به هدر دادن بیت‌المال شد

ممدوح عباس، سرپرست سابق باشگاه الزمالک، به دلیل قرارداد با بازیکنان جدید، از هیئت مدیره فعلی باشگاه که ریاست آن بر عهده مرتضی منصور است، به دادستان کل مصر شکایت کرد.

مدیر جنجالی متهم به هدر دادن بیت‌المال شد

به گزارش ورزش سه، کمال شعیب، وکیل ممدوح عباس، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که موکلش به عنوان مدعی العموم از هیئت مدیره فعلی الزمالک شکایت و وی را به اتلاف بیت المال متهم کرده است. این شکایت در پی این مطرح شد که افشای قرارداد برخی از بازیکنان الزمالک در روزهای گذشته نشان از آن داشت که این باشگاه حدود یک میلیارد و 45 میلیون پوند برای امضای قرارداد بازیکنان در دو دوره نقل و انتقالات گذشته خرج کرده است.

در این بیانیه آمده است: با توجه به شرایط کنونی باشگاه الزمالک و همین‌طور اسنادی که منتشر شده، هیئت مدیره فعلی با 23 بازیکن قرارداد بسته که با در نظر گرفتن اصلاحات قراردادهای برخی از بازیکنان، تخمین زده می‌شود مبلغ یک میلیارد و 45 میلیون و 837 هزار و 941 پوند بابت خرید این بازیکنان هزینه شده است. با توجه به این تخلفات مالی و اداری مندرج در قراردادها که شبهات بسیاری را ایجاد می‌کند، به دلیل جرایمی مانند هدر دادن بیت‌المال، آسیب عمدی به سرمایه باشگاه و تصرف در آن و سود بردن از تسهیلات برای دیگران، مکاتبات زیادی با مشاور محترم دادستان کل کشور داشتیم.

الزمالک در آخرین نقل و انتقالات تابستانی نبیل عماد، عمر جاب، مصطفی الزناری، مصطفی شلبی، بنینی سامسون آکینیولا از کاراکاس، زکریا الوردی، ابراهیما ندایی ، و یوسف حسن را جذب کرد و در نقل و انتقالات زمستانی هم احمد بلحاج و ناصر منسی را به خدمت گرفت و محمود شبانه را هم پس از پایان مدت قرارداد قرضی‌اش، به این تیم بازگرداند.

دیدگاه‌ها