کد خبر : 1896363 | 27 اسفند 1401 ساعت 09:43 | 130.1K بازدید | 67 دیدگاه

داد هواداران از این قرعه عجیب در آمد:

تئوری توطئه: در قرعه کشی لیگ قهرمانان تقلب شده!

قرعه کشی روز گذشته لیگ قهرمانان، شک و شبهه فراوانی در دل برخی طرفداران فوتبال ایجاد کرده است.

تئوری توطئه: در قرعه کشی لیگ قهرمانان تقلب شده!

به گزارش "ورزش سه"، برخی از هواداران فوتبال تصور می‌کنند توطئه ای در مورد قرعه کشی‌های یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد و تیم‌های ایتالیایی با سناریویی رویایی، از شانس زیادی برای کسب موفقیت برخوردارند.

دیروز این مراسم برگزار شد و حمید آلتین تاپ و پاتریک کلایورت، دو ستاره سابق دنیای فوتبال، گوی های مربوط به قرعه کشی را برداشتند. فینال این فصل در ترکیه برگزار می‌شود و احتمالا دلیل حضور حمید آلتین تاپ در این مراسم همین بوده است. بعد از اخراج پت ویرا در روز گذشته، برخی به شوخی مدعی شدند دلیل انتخاب کلایورت، تغییر حال و هوای "پاتریک" های جهان بعد از این خبر بوده است.

همه در انتظار قرعه منچسترسیتی، بایرن مونیخ، رئال مادرید و ناپولی، مدعیان اصلی قهرمانی بودند و در نهایت نتیجه قرعه کشی بسیار عجیب بود. هواداران سیتی از اینکه ابتدا باید با بایرن مونیخ و در نیمه نهایی احتمالا با رئال مادرید مواجه می شوند، اصلا خوشخال نیستند. لوس بلانکوس دفاع از عنوان اروپایی خود مانند سال گذشته در همین مرحله دوباره به مصاف چلسی خواهد رفت.

اما هر سه تیم ایتالیایی در سوی دیگر قرعه کشی و در کنار بنفیکا قرار گرفتند و این قرعه کشی به این معنی است که قطعا یک تیم ایتالیایی در بین چهار تیم نهایی حضور خواهد داشت. از چهار تیم سمت مقابل، سه تیم از سری آ هستند و هواداران معتقدند که این تصادفی نبوده است.

در ادامه برخی توئیت های هواداران فوتبال در این رابطه را مرور خواهیم کرد:

-آنها مستقیماً یک تیم سری آ را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده اند. به من بگو تقلب نشده.
-شاید آنها فراموش کرده باشند که بنفیکا از پرتغال است.
-چگونه این احتمالات رقم خورده؟ چگونه ناپولی به تیم های آسان می برخورد کرده و چهار تیم مدعی در یک سمت قرار دارند؟ یک جورهایی تقلب شده. چلسی در حال حاضر با کدام منطق حریفی سخت تر از ناپولی است؟
-به معنای واقعی کلمه تقلب شده که ناپولی قهرمان شود.
- میلان/ناپولی/اینتر یا بنفیکا شانس بازی در فینال لیگ قهرمانان را دارند. وای، تقلب بزرگی شده است.
-رسیدن به نیمه نهایی با شکست دادن پورتو و بنفیکا یا فرانکفورت و میلان دیوانگی است. آنها واقعا را تقلب کردند تا هواداران سری آ از گریه کردن برای اینکه به درستی لیگ دسته دوم نامیده می شوند، دست بردارند.
میلان و ناپولی و سیتی در مقابل بایرن نشان می‌دهد که در نهایت قرعه‌های تقلبی چندان هم بد نیست.
افرادی قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا را تقلب می‌دانند، طوری صحبت می‌کنند که انگار ما خیلی راحت می‌توانستیم ناپولی را شکست دهیم.

دیدگاه‌ها