کد خبر : 1896408 | 27 اسفند 1401 ساعت 13:46 | 93K بازدید | 5 دیدگاه

اختصاصی:

ارزشمندترین والیبالیست ایران در آستانه یک انتقال جالب

به نظر می رسد امیر غفور در آستانه حضور در جام رمضان امارات قرار گرفته است.

ارزشمندترین والیبالیست ایران در آستانه یک انتقال جالب

به گزارش "ورزش سه"، جام رمضان به زودی در دبی امارات شروع خواهد شد، این جام که همه ساله با جوایز ارزشمند در امارات برگزار می‌شود و چند سالی است مقصد بازیکنان ایرانی و حتی باشگاه‌های ایرانی شده است.

حالا پیگیری های ما حاکی از آن است که امیر غفور ستاره تیم ملی ایران و بهترین بازیکن فصل لیگ برتر با قراردادی قابل توجه به یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات خواهد پیوست.

غفور که سال موفقی را پشت سر گذاشته است حالا باید دید در این جام با تیم جدیدش چه خواهد کرد. فدراسیون که اول با حضور ملی پوشان در این تورنمنت مخالف بود حالا برای حفظ آمادگی بازیکنان ملی پوش مخالفتی با حضور بازیکنان تیم ملی در این مسابقات ندارد و چراغ سبز را به آن‌ها نشان داده است.

فصل گذشته تعدادی از بازیکنان ایرانی از جمله سید محمد موسوی و باشگاه شهداب یزد در این مسابقات شرکت کرده بودند. امیر غفور تنها بازیکن ایرانی حاضر در این مسابقات نخواهد بود و‌گفته می‌شود چند بازیکن دیگر راهی این جام خواهند شد.

جایزه این مسابقات تا یک میلیون درهم خواهد بود که به تیم‌های برتر داده خواهد شد، تیم ها تا بیستم مارس فرصت ثبت نام در مسابقات را دارند. شهداب یزد سال گذشته با نام بن ثانی در این مسابقات شرکت و عنوان چهارم را کسب کرد.

دیدگاه‌ها