کد خبر : 1896435 | 27 اسفند 1401 ساعت 17:02 | 62.4K بازدید | 34 دیدگاه

ستاره میلان به رئال بر می‌گردد

فابریتزیو رومانو تایید کرد که مذاکرات تمدید براهیم دیاز با رئال مراحل پایانی خود را طی می‌کند و باشگاه مادریدی او را برای فصل بعد می‌خواهد.

ستاره میلان به رئال بر می‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز دو فصل پیش و با بی‌مهری‌های زیدان ترجیح داد از رئال جدا شود و با قراردادی دو ساله و قرضی راهی میلان شد. او فصل گذشته در راه قهرمانی میلان در سری آ بسیار تاثیرگذار بود و روسونری متقاعد به حفظ او برای فصل23-2022 شد. میلان حتی تمایل به قطعی کردن قرارداد براهیم دارد ولی با پاسخ منفی رئال روبه‌رو شده است. در مادرید معتقدند که براهیم به خوبی توانسته پیشرفت کند و حالا می‌تواند برای حضور در ترکیب اصلی رئال بجنگد.

1701701

در این رابطه فابریتزیو رومانو، خبرنگار نقل و انتقالاتی مشهور، گزارش داد که براهیم به زودی قراردادش با رئال را تمدید خواهد کرد و به این ترتیب باشگاه مادریدی قصد برگرداندن او برای فصل بعد را دارد. آاس نیز ضمن تایید این خبر نوشت که حتی با ماندنی شدن ادن هازارد هم رئال مشکلی برای برگرداندن براهیم ندارد. براهیم اخیرا با گلی که به تاتنهام زد، باعث شد تا میلان پس از سال‌ها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد و حالا در این مرحله بازی حساسی برابر ناپولی پیش رو دارد. براهیم فصل جاری در 30 بازی، پنج گل زده و دو پاس گل داده است.

دیدگاه‌ها