کد خبر : 1896460 | 27 اسفند 1401 ساعت 18:17 | 95.2K بازدید | 50 دیدگاه

بدون دمبله، پدری و آلابا

فهرست رئال و بارسلونا با 3 غایب بزرگ

فهرست رئال مادرید و بارسلونا برای ال‌کلاسیکو اعلام شد و هر دو تیم برای این بازی بزرگ غایبان مهمی دارند.

فهرست رئال و بارسلونا با 3 غایب بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، فردا از هفته 26 لالیگا، بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. بارسا با 9 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین است و با یک تساوی نیز حاشیه امنیت خود را حفظ خواهد کرد ولی برای رئال پیروزی در این بازی از هر لحاظ حیاتی است. امروز کارلو آنچلوتی تاکید کرد که رئال فردا هجومی کار خواهد کرد و البته ژاوی هم گفت که بارسلونا هرگز به بازی دفاعی روی نخواهد آورد.

فهرست هر دو تیم نیز اعلام شد و در نهایت پدری و عثمان دمبله نتوانستند به این بازی حساس برسند اما رونالد آرائوخو که بازی برابر بیلبائو را به دلیل محرومیت از دست داده بود، به فهرست برگشته است.

1833459

فهرست بارسا: تراشتگن، آرائوخو، سرخیو بوسکتس، گاوی، لواندوفسکی، آنسو فاتی، فران تورس، اینیاکی پنیا، کریستنسن، مارکوس آلونسو، جوردی آلبا، کسیه، سرجی روبرتو، فرانکی دی‌یونگ، رافینیا، کُنده، اریک گارسیا، بالده، پابلو توره، آرنائو تناس و آنخل آلارکون.

در فهرست رئال نیز نام داوید آلابا دیده نمی‌شود. ستاره اتریشی همچنان مصدوم است و این بازی را از دست داد. آلوارو رودریگز نیز به دلیل محرومیت، ال‌کلاسیکو را از دست داده است. خبر خوب برای رئالی‌ها اینکه کریم بنزما با وجود غیبت در تمرین امروز در نهایت خود را به ال‌کلاسیکو رساند.

1833458

فهرست رئال: کورتوا، لونین، لوپز، کارواخال، میلیتائو، وایخو، ناچو، اودریوسولا، لوکاس واسکز، رودیگر، مندی، کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوامنی، سبایوس، هازارد، بنزما، وینیسیوس، آسنسیو، رودریگو و ماریانو.

دیدگاه‌ها