کد خبر : 1896470 | 27 اسفند 1401 ساعت 20:19 | 23K بازدید | 4 دیدگاه

گریه‌های تلخ ریچارلیسون بعد از مصدومیت دوباره

ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، بعد از پنج دقیقه از شروع دیدار تیمش با ساوتهمپتون مصدوم شد و با چشم‌های اشک‌بار زمین مسابقه را ترک کرد.

گریه‌های تلخ ریچارلیسون بعد از مصدومیت دوباره

به گزارش "ورزش سه"، ریچارلیسون که مدتی است از بازی نکردن به اندازه کافی در تاتنهام عصبانی است و همین نارضایتی او باعث شد در روزهای گذشته با سرمربی‌اش آنتونیو کونته وارد جدالی رسانه‌ای بشود، امروز درحالی‌که تنها 5 دقیقه از حضورش در میدان می‌گذشت مصدوم شد.

1833481

البته ریچارلیسون حتی پیش از شروع مسابقه امروز تاتنهام مقابل ساوتهمپتون در زمان گرم کردن بازیکنان ناراحت به نظر می‌رسید و احتمال می‌رود او از همان زمان دچار مشکل بوده است. درحالی‌که تنها 5 دقیقه از شروع مسابقه در استادیوم سنت‌مری می‌گذشت او مجبور شد زمین را ترک کند.

1833480

مهاجم برزیلی وقتی از زمین بیرون آمد آنتونیو کونته به او نزدیک شد و سعی کرد دلداری‌اش بدهد. ریچارلیسون درحالی‌که اشک می‌ریخت مستقیما وارد تونل ورزشگاه شد و زمین چمن را ترک کرد.

1833479

ریچارلیسون در فصل جاری با چندین مورد مصدومیت روبرو بوده و بعد از شکست تاتنهام مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا در مصاحبه بعد از بازی گفت تیمش فصل افتضاحی داشته است. آنتونیو کونته چند روز بعد به او واکنش نشان داد و به کنایه گفت منظور ریچارلیسون از افتضاح فصل خودش بوده است.

دیدار امشب تاتنهام و ساوتهمپتون مصدوم‌های دیگری هم داشت. بن دیویس دیگر بازیکن تاتنهام در حالی زمین را ترک کرد که به نظر می‌رسید از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است. آرمل بلا کوچاپ و یان بدنارک هم از طرف ساوتهمپتون مصدوم شدند و زمین را ترک کردند تا این بازی یکی از پرمصدومیت‌ترین بازی‌های اخیر لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها