کد خبر : 1896487 | 27 اسفند 1401 ساعت 21:59 | 30K بازدید | 49 دیدگاه

هالند کاری کرده خاطره آگوئرو در سیتی فراموش شود

سیتیزن‌ها: بله پپ، نبود آگوئرو هم جبران می‌شود!

درخشش استثنایی ارلینگ هالند در منچسترسیتی هواداران این تیم را به یاد مصاحبه مشهور پپ گواردیولا در سال 2021 انداخته که با گریه می‌گفت سیتی هرگز نمی‌تواند خالی سرخیو آگوئرو را پر کند.

سیتیزن‌ها: بله پپ، نبود آگوئرو هم جبران می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران منچسترسیتی که از درخشش استثنایی ارلینگ هالند در اولین فصل حضورش در تیم‌شان سر از پا نمی‌شناسند، به یاد مصاحبه‌ای افتاده‌اند که پپ گواردیولا در زمان جدایی سرخیو آگوئرو از تیمش انجام داد و فقدان او را جبران‌نشدنی دانست. هواداران سیتی حالا با سرمربی تیم‌شان شوخی کرده و در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند پپ آن روز بدون این‌که خبر داشته باشد، بزرگ‌ترین دروغ دنیا را به زبان آورد.

اشاره هواداران سیتی به آخرین روز فصل 21-2020 لیگ برتر است. منچسترسیتی در آن روز سومین قهرمانی‌اش در دوران گواردیولا را به‌دست آورد و همین باعث شده بود پپ احساساتی و با چشم‌های اشک‌آلود مقابل دوربین شبکه اسکای بایستد.

1833529
مصاحبه پپ با چشم‌های اشک‌آلود درباره جدایی آگوئرو از سیتی

وقتی خبرنگار از گواردیولا پرسید که حالا که جدایی سرخیو آگوئرو از سیتی قطعی است، تیم او بدون مهاجم بزرگش چه خواهد کرد. پپ در پاسخ گفت: «نمی‌توانیم جانشینی برای او پیدا کنیم. هرگز! امکان ندارد.»

هواداران خوشحال سیتی حالا با یادآوری مصاحبه پپ می‌گویند ستاره نروژی ثابت کرد در این دنیا هر چیزی قابل جانشین‌شدن است؛ حتی اگر گلزنی مثل آگوئرو باشد.

1833530

یک هوادار سیتی در توییتر نوشت: «این حرف‌های پپ بزرگترین دروغ در تاریخ فوتبال بود. او به همه ما دروغ گفت!» یک هوادار دیگر در این شبکه اجتماعی نوشت: «پپ حق داشت ناراحت باشد؛ ولی حالا دیدی که ارلینگ چقدر خوب جایش را پر کرد آقای پپ!» کاربر دیگری خطاب به سرمربی سیتی نوشت: «در عوض حالا یک ماشین گلزنی داری گواردیولا

ارلینگ هالند در این فصل که اولین فصل حضور او در سیتی است، در 36 مسابقه 39 گل به ثمر رسانده است. این در حالی است که سرخیو آگوئرو در دوران حضورش در منچسترسیتی بهترین آمار گلزنی‌ای که به ثبت رساند، 33 گل در 45 مسابقه بود؛ آماری که در اولین فصل حضور گواردیولا در این تیم به دست آمد.

1833531

دیدگاه‌ها