کد خبر : 1896503 | 27 اسفند 1401 ساعت 23:59 | 7.9K بازدید | 22 دیدگاه

پاتر: حرفم را بد تفسیر نکنید ولی از عملکرد تیم راضی‌ام

چلسی امشب در خانه خود مقابل اورتون به تساوی 2-2 رسید تا دو امتیاز دیگر از دست بدهد. گراهام پاتر در پایان بازی از عملکرد تیمش دفاع کرد و گفت تنها از نتیجه ناراحت است.

پاتر: حرفم را بد تفسیر نکنید ولی از عملکرد تیم راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های لندن توسط ژوائو فلیکس و کای هاورتز از روی نقطه پنالتی دو بار دروازه حریف را باز کردند، اما در مقابل اورتون هم توسط دوکوره و الیس سیمز دو گل به ثمر رساند تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

درحالی‌که تنها چند دقیقه از پایان بازی گذشته است، هواداران خشمگین چلسی از همین حالا کارزاری علیه پاتر به راه انداخته و خواهان اخراج فوری او هستند. با توجه به اینکه چلسی به زودی باید در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان با حریف بزرگ و پرقدرتی مثل رئال مادرید دیدار کند، به نظر می‌رسد جایگاه پاتر بیش از هر زمان دیگری متزلزل شده است.

سرمربی چلسی در پایان بازی به خبرنگاران گفت از عملکرد تیمش راضی است. او البته تاکید کرد که رضایت او نباید بد تفسیر شود، چرا که او طبیعتا از نتیجه کسب شده توسط تیمش ناراحت است، ولی عملکرد فنی تیم را قابل‌قبول می‌داند.

1833598

کسب تساوی در بازی امشب مقابل اورتون
روی‌هم‌رفته عملکرد ما در این مسابقه مثبت بود. ما کارهای زیادی را درست انجام دادیم، ولی در یکی دو موقعیت به اندازه کافی خوب دفاع نکردیم. از اینکه دو امتیاز را از دست دادیم ناراحت هستیم.

ببینید، وقتی تیم در یک بازی تنها یک امتیاز به دست می‌آورد برای مربی سخت است که به رسانه‌ها بگوید عملکرد خوبی داشتیم. ولی واقعیت این است که روی‌هم‌رفته عملکرد ما در طول مسابقه خوب بود.

نقاط قوت و ضعف چلسی در این بازی
ما در یک‌سوم آخر می‌توانستیم بهتر کار کنیم. ولی نسبت به بازی‌های قبلی در این مسابقه سطح عملکردی بهتری را به نمایش گذاشتیم. همان‌طور که گفتم این حرف‌های من را نباید به عنوان رضایت از نتیجه تفسیر کنید. ما همان‌طور که باید، به خاطر از دست دادن امتیاز ناراحت هستیم. به اورتون تبریک می‌گویم آنها کاری که قرار بود بکنند را خوب انجام دادند.

میسون مونت و تیم ملی انگلیس
میسون به تیم ملی انگلیس نمی‌رود. او برای اینکه کاملا از بند مصدومیت رهایی یابد، به زمان بیشتری برای ریکاوری نیاز دارد. این تصمیم به نظر من تصمیم درستی است.

علت تعویض وسلی فوفانا
مجبور شدیم وسلی را تعویض کنیم، چون خیلی خسته شده بود. او مدت‌ها به دلیل مصدومیت از تیم دور بوده و امروز هم از ناحیه همسترینگ احساس ناراحتی می‌کرد.

دیدگاه‌ها