کد خبر : 1896515 | 28 اسفند 1401 ساعت 05:30 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی قهرمان آسیا در شب غیبت سرمربی

آغوش گرم بازیکنان الهلال برای خانواده عزادار دیاز!

بازیکنان الهلال پیروزی خود برابر الاتفاق را به خانواده عزادار سرمربی تیمشان تقدیم کردند.

آغوش گرم بازیکنان الهلال برای خانواده عزادار دیاز!

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ عربستان، شب گذشته برگزار شدند که در یکی از آنها، الهلال میزبان الاتفاق بود و توانست با نتیجه سه بر صفر از سد حریف خود بگذرد تا شانس‌های این تیم برای قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای، زنده بماند. 
این دیدار، تحت تأثیر غیبت رامون دیاز قرار گرفته بود. پس از سانحه رانندگی‌ای که برای مایکل، پسر سرمربی الهلال، رخ داد، رامون تصمیم گرفت عربستان را به مقصد آرژانتین ترک کند. در این تصادف، عروس رامون دیاز و راننده خودرو مقابل، جان خود را از دست دادند. پسر دیاز نیز به دلیل قتل غیرعمد 2 نفر بازداشت شد. 
به دلیل حضور سرمربی الهلال در کشورش، این امیلیانو دیاز، دیگر فرزند پسر رامون بود که وظیفه هدایت قهرمان آسیا را برعهده گرفت. امیلیانو در الهلال به عنوان دستیار اول رامون مشغول فعالیت بود و در جدال مقابل الاتفاق، روی صندلی پدرش نشست و دست پر از زمین بازی خارج شد. 
نکته جالب اینکه تمامی بازیکنان الهلال بارها در این مسابقه، امیلیانو را در آغوش گرفتند. اودیون ایگالو که گل نخست تیمش را به ثمر رساند، بلافاصله راهی کنار زمین شد و با در آغوش گرفتن سرمربی موقت تیمش، این‌گونه گلش را به او و خانواده دیاز تقدیم کرد.
محمد کنو، بازیکن ملی‌پوش الهلال نیز زننده گل دوم بود. او پس از باز کردن دروازه الاتفاق هیچ شادی گلی را انجام نداد و آرام آرام به کنار زمین رفت تا امیلیانو دیاز را در آغوش بگیرد. دیگر بازیکنان نیز به جمع این 2 پیوستند و حلقه اتحادی را تشکیل دادند. در نیمه دوم نیز سالم الدوسری گل سوم الهلال را به ثمر رساند تا قهرمان آسیا با نتیجه سه بر صفر از سد حریف خود عبور کند. 
در پایان بازی نیز سلمان الفرج، کاپیتان الهلال به سراغ امیلیانو دیاز رفت و ضمن اینکه این 2 نفر همدیگر را بغل کردند، عکسی نیز به یادگار گرفتند.

1833612
1833613
1833614
1833615
1833617

دیدگاه‌ها