کد خبر : 1896516 | 28 اسفند 1401 ساعت 06:00 | 6.9K بازدید | 8 دیدگاه

بعضی بازیکنان نسبت به نتایج تیم بی‌تفاوت هستند

حمایت مدیرعامل از مطهری: با هم درجه یکیم!

مدیرعامل نساجی مازندران نسبت به شرایط این تیم و اتفاقاتی که شکل گرفته، واکنش نشان داد و مدعی شد که فشاری روی کادرفنی این تیم قرار ندارد.

حمایت مدیرعامل از مطهری: با هم درجه یکیم!

به گزارش "ورزش سه"، ایزد سیف‌الله‌پور بعد از دیدار تدارکاتی امروز تیمش مقابل استقلال که با تساوی پرگل دو تیم همراه بود، گفت: بچه‌ها نشان دادند اتفاقات گذشته را فراموش کرده‌اند و بازی خوبی هم با استقلال انجام دادیم. تمرینات تیم به مدت 5 روز تعطیل می‌شود و استراحت می‌کنند و بعد از آن تمرینات شروع می‌شود.

وی با اشاره به  صحبت‌های حمید مطهری که مدعی شده فشار روی تیم خیلی زیاد است، گفت: نه، چه فشاری روی تیم و حمید مطهری است؟ تمام هم و غم ما این است که مطهری سرمربی جوانی است و نتیجه بگیرد. هیچ‌گونه فشاری هم از طریق باشگاه روی حمید مطهری نیست و نمی‌دانم از چه جهت گفته می‌شود که فشار روی ایشان بوده است. به جرئت می‌توانم بگویم از آقای مطهری حمایت کردیم.

مدیرعامل نساجی با اشاره به هزینه‌های این باشگاه طی فصل جاری گفت: امسال نسبت به سال گذشته هزینه‌های ما خیلی بیشتر شد. درست است خصوصی هستیم. اما همین امسال 3 بازیکن از پرسپولیس و چند بازیکن دیگر از باشگاه‌های مدعی لیگ جذب کردیم. علی شجاعی، مهدی شریفی و علیرضا ابراهیمی از پرسپولیس، متین کریم‌زاده (استقلال)،‌ سید احمد موسوی (گل‌گهر سیرجان)، احمد عبدالله‌زاده (فولاد) و مهدی‌زاده (سپاهان) جذب شدند. این موارد نشان می‌دهد ما از تیم‌های مدعی بازیکن گرفتیم. به هر حال امیدوام تیم نتیجه بگیرد. ما باید قدردان زحمات آقای حدادیان، مالک باشگاه باشیم. تا حالا نساجی بازیکن خارجی در لیگ برتر نداشته است، اما امسال بازیکن خارجی هم جذب شده تا امکانات برای حمید مطهری فراهم باشد. امیدواریم تیم در هفته‌های باقیمانده نتایج خوبی بگیرد.

وی ادامه داد: اینطور هم نیست که ما هزینه‌ای نکرده‌ایم. هزینه خوبی بر اساس وسعت مالی خودمان کردیم. ما جزء تیم‌هایی هستیم که بعد از 6 تیم اول خوب هزینه کردیم. جزء معدود تیم‌هایی هستیم که در زمان مقرر به تعهدات خودمان عمل کردیم و باشگاه هیچ بدهی‌ای ندارد. حتی برای جام حذفی پاداش قابل توجهی در نظر گرفته شد تا تیم بتواند خوب پیش برود. از حیث لجتسیک، زمین تمرین، پرواز و محل اقامت جزء تیم‌های درجه یک لیگ هستیم.

سیف‌الله‌پور در پایان گفت: گله‌ من از بازیکنان تیم است. وقتی یک تیم می‌تواند مقابل تیم‌هایی مانند گل گهر، فولاد و تراکتور برنده شود یا مقابل استقلال، مس رفسنجان و... که جزء شش تیم بالای جدول هستند امتیاز بگیرد، چرا باید مقابل تیم‌های پایین جدول مغلوب شود؟ این مسئله نشانگر آن است که بعضی بازیکنان در بعضی بازی‌ها نسبت به بازی بی‌تفاوت هستند و انگیزه ندارند. این باعث شده که تیم نتیجه نگیرد و امیدوارم طلسم نتایج ما در سال جدید شکسته شود و در کنار آقای مطهری موفق باشیم.

دیدگاه‌ها