کد خبر : 1896527 | 28 اسفند 1401 ساعت 01:30 | 37.1K بازدید | 17 دیدگاه

اودینزه 3-1 میلان: تعارف چمپیونزلیگ به رم

شب تاریخی سلطان میلان را خراب کردند! (عکس)

میلان با قبول شکست 3-1 مقابل اودینزه در آستانه سقوط به رده پنجم سری آ قرار گرفت.

شب تاریخی سلطان میلان را خراب کردند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلان که طی دو بازی قبلی خود در سری آ تنها یک امتیاز کسب کرده و از رده دوم دور شده بود امشب از ساعت 23:15 در چارچوب هفته بیست و هفتم میهمان اودینزه بود. شاگردان استفانو پیولی در ادامه نتایج دور از انتظار خود نه تنها در کسب برد ناکام بودند بلکه بدتر از آن با باخت زمین بازی را ترک کردند تا در آستانه سقوط به رده پنجم قرار بگیرند.

میزبان که با برد در این دیدار چند پله صعود می‌کرد، کار را بهتر شروع کرد و در حالی که حمایت بی‌امان هوادارانش را از همان آغاز کار احساس می‌کرد توانست در دقیقه ۹ به گل اول برسد.
لازار سامارزیچ در میانه‌های زمین توپ را از فیکایو توموری ربود و بعد از پیمودن مسافتی طولانی به روبرتو پریرا پاس داد تا این بازیکن با شوتی دقیق دروازه را باز کند.

1833633

چهار دقیقه بعد زلاتان ابراهیموویچ با یک شوت سنگین از ضربه ایستگاهی فاصله زیادی تا باز کردن دروازه حریف نداشت اما توپ با اختلافی اندک به بیرون رفت.
حملات میلان برای جبران ادامه داشت و رافائل لیائو در دقیقه 23 با شوتی کات‌دار و نرم تا آستانه فروپاشی دروازه اودینزه پیش رفت اما  مارکو سیلوستری ضربه او را به راحتی گرفت.

لیائو در دقیقه 38 یک بار دیگر دروازه اودینزه را تهدید کرد. ضربه کات‌دار او را که این بار خطرناک‌تر بود را دروازه‌بان حریف با پروازی دیدنی راهی کرنر کرد.

1833630

تلاش میلان برای زدن گل تساوی در دقیقه 44 نتیجه داد و دنیله دووری بعد از بازبینی یک صحنه مشکوک برای این تیم اعلام پنالتی کرد. او در این صحنه به کمک VAR برخورد توپ رافائل لیائو به دست جاکا بیجول را خطای هند تشخیص داد تا زلاتان ابراهیموویچ در میان اعتراض تیم میهمان توپ را برداشته و به سمت نقطه پنالتی حرکت کند.
ضربه او را دروازه‌بان اودنیزه مهار کرد اما داور در میان بهت شدید اعضای تیم اودنیزه که به اخراج آندره‌آ سوتیل، سرمربی این تیم نیز انجامید پنالتی را تکرار کرد تا مهاجم سوئدی میلان این بار با ضربه‌ای قدرتمندتر دروازه را باز کند.

شادی میلانی ها فقط چند لحظه دوام داشت و اودینزه پیش از پایان نیمه اول بار دیگر از این تیم پیش افتاد. ایساک ساکسس در دقیقه ۴۵+۵ یک پاس زمینی و کوتاه به دهانه دروازه فرستاد که این پاس را بتو با ضربه‌ای دقیق و سرضرب وارد دروازه میلان کرد.

1833635

شاگردان پیولی نیمه دوم را به قصد جبران دوباره نتیجه وارد زمین شدند اما بعد از این که حملات آن‌ها گلی به همراه نداشت شاهد به ثمر رسیدن سومین گل اودنیزه بودیم.
کینگزلی اهیزیبوئه در دقیقه 70 ضربه زمینی لازار سامارزیچ را در چند قدمی خط دروازه قطع کرد تا در شرایطی که مایک مانیان فقط یک تماشاگر بود گل سوم اودنیزه به ثمر برسد.

پیولی دقایقی بعد از گل سوم میزبان سه تعویض در تیمش انجام داد تا بلکه بتواند نتیجه را تغییر دهد. اولین خط جدی میلان بعد از این تغییرات را لحظاتی بعد شاهد بودیم؛ روبرتو پریرا با یک شوت روی پا در دقیقه 75 می‌رفت فاصله را به حداقل برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

1833631

دیگر موقعیت جدی میلان در این لحظات را در دقیقه 83 شاهد بودیم؛ جایی که راده کرونیچ روی ریباند ضربه‌ای که توسط بازیکنان حریف دور شده بود با یک شوت سر ضرب تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفت اما ضربه او با اختلافی بسیار ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

تلاش میلان در دقایق پایانی نیمه دوم هم حاصلی به همراه نداشت تا دومین شکست این تیم طی سه هفته اخیر سری آ را شاهد باشیم. شاگردان پیولی با قبول این شکست 48 امتیازی ماندند تا از صعود به رده دوم ناکام بمانند. اودینزه هم با کسب پیروزی ارزشمند امشب، 38 امتیازی شده و تا رده هشتم صعود کرد.

1833634
1833632

دیدگاه‌ها