کد خبر : 1896533 | 28 اسفند 1401 ساعت 02:31 | 13.5K بازدید | 13 دیدگاه

تیتر جالب مارکا در آستانه ال‌کلاسیکو: فراتر از یک فینال

مارکا برای شماره روز ال‌کلاسیکو دست به ابتکار جالبی زده و تیتر یک خود را با الهام از شعار معروف هواداران بارسا درست کرده است.

تیتر جالب مارکا در آستانه ال‌کلاسیکو: فراتر از یک فینال

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از پرترافیک‌ترین عصرهای فوتبالی سال شاید اکثر توجهات به بازی آخر شب بارسلونا-رئال مادرید باشد؛ ال‌کلاسیکو حساسی که می‌تواند معادلات قهرمانی لالیگا را تا حد زیادی حل کند.

شاگردان ژاوی که با 9 امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول لیگ اسپانیا حضور دارند فردا در نوکمپ پذیرای رقیب سنتی خود هستند. آن‌ها در صورت پیروزی و رساندن فاصله امتیازات خود به عدد 12، تقریبا کار قهرمانی را یک‌سره خواهند کرد.

البته رئال مادرید هم تیم دسته و پا بسته‌ای نیست و از مدت‌ها قبل برای این بازی برنامه‌ریزی کرده است. شاگردان کارلو آنچلوتی که با اقتدار راهی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ شدند هنوز نسبت به فتح لالیگا امیدوار هستند. آن‌ها اگر فردا در خانه بارسا به پیروزی برسند فاصله خود با صدرنشین را به 6 امتیاز خواهند رساند؛ فاصله‌ای که جبران آن در 10 هفته باقی مانده ممکن خواهد بود.

1833650

بارسلونا در 5 تقابل اخیر به 4 پیروزی دست یافته و فعلا اوضاع ال‌کلاسیکو بر وفق مراد این تیم است؛ اهمیت بازی یکشنبه شب اما به حدی بالاست که آمار و ارقام و فاصله امتیازی هم نمی‌تواند از آن بکاهد. رسانه‌های اسپانیایی هم از چند روز پیش به استقبال یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل رفته‌اند.

روزنامه مارکا در شماره روز بازی خود دست به ابتکار جالبی زده و حساسیت بازی را با شعار معروف بارسلونا در هم آمیخته و تیتری جذاب تولید کرده است: "فراتر از یک فینال..." تیتری که از شعار معروف باشگاه کاتالان (فراتر از یک باشگاه) الهام گرفته شده و به خوبی حس حساسیت کار را به بیننده القا می‌کند.

دیدگاه‌ها