کد خبر : 1896536 | 28 اسفند 1401 ساعت 08:24 | 8.6K بازدید | 5 دیدگاه

این نتیجه و سبک بازی مرا ناامید کرد

پیولی: از زلاتان و لیائو انتظار بیشتری داشتم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست مقابل اودینزه تاکید کرد عملکرد شاگردانش او را ناامید کرده است.

پیولی: از زلاتان و لیائو انتظار بیشتری داشتم

به گزارش "ورزش سه"، میلان برای سومین بازی متوالی در کسب برد ناکام بود و با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبان خود اودینزه شد. شاگردان استفانو پیولی که از 9 امتیاز ممکن اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده اند با 48 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی حضور دارند و هر لحظه ممکن است این رتبه را هم از دست داده و رم جای آن‌ها را بگیرد؛ سرمربی میلان در پایان بازی با اودینزه تاکید کرد که تیمش بازی را بد شروع کرد و بدتر به پایان رساند.

پیولی با انتقاد از عملکرد شاگردانش گفت: "یک بازی ضعیف انجام دادیم. وقتی تیم این‌طور نه در حمله خوب است، نه بازی‌اش شدت کافی دارد و نه دقیق و متمرکز است نشان می‌دهد که مربی در آماده‌سازی قبل از مسابقه بد عمل کرده است. در بازی امشب خیلی کمتر از توانایی‌هایی واقعی‌مان ظاهر شدیم."

1833660

او ادامه داد: "از بازیکنانی چون رافائل لیائو و زلاتان ابراهیموویچ انتظار بیشتری داشتم. آن‌ها باید عملکرد به مراتب بهتری ارائه می‌کردند. به طور کلی عملکرد کل تیم در سطحی پایین‌تر از حد تصور بود. من مطلقا انتظار چنین شرایطی را نداشتم. واقعیت این است که امشب کار را بد شروع کردیم و بدتر به پایان رساندیم. حالا من باید بهتر کار کنم تا بازیکنانم مصمم‌تر، سریع‌تر، متمرکزتر و دقیق‌تر باشند."

سرمربی میلان با تاکید به اینکه مهم‌تر از لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر سری آ است تاکید کرد: "اگر ما از الان به فکر مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ باشیم اشتباه کرده‌ایم چرا که حضور در بین 4 تیم اول لیگ اولویت ماست. موضوع مهم‌تر این است که ما طی هفته‌های اخیر پایین‌تر از سطح خود بازی کرده‌ایم. اگر از نظر سازماندهی، شدت و تمرکز به حالت قبل برنگردیم و مثل خودمان بازی نکنیم باز هم به مشکل خواهیم خورد. من واقعا ناامید هستم چرا که در هفته‌های اخیر به اندازه کافی خوب نبودیم و از استانداردهای خودمان فاصله داشتیم. ما باید در همه زمینه‌ها ارتقا پیدا کنیم چرا که عملکرد امشب به هیچ عنوان رضایت‌بخش نبود."

1833661

میلان در سال 2023 چهار شکست، یک مساوی و تنها دو برد در بازی‌های خارج از خانه داشته است. پیولی در پاسخ به این سوال که آیا چنین چیزی یک ضعف به شمار می‌رود گفت: "ما امروز خیلی کند بازی کردیم و حتی بدون اینکه توسط حریف تحت فشار قرار بگیریم هم اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. با حضور کرونیچ و ربیچ به سیستم 1-3-2-4 برگشتیم اما باور کنید که مشکل امشب ما تاکتیکی نبود. بعضی وقت‌ها مردم در حالی در مورد تاکتیک صحبت می‌کنند که هیچ توجهی به شدت و تمرکز بازی ندارند."

دیدگاه‌ها