کد خبر : 1896546 | 28 اسفند 1401 ساعت 09:38 | 15.2K بازدید | 16 دیدگاه

کورتوا: با ادامه این نتایج، قهرمانی حق بارساست!

تیبو کورتوا، دروازه‎‌بان رئال مادرید معتقد است که اگر بارسلونا همچنان به روند پیروزی‌‎هایش ادامه دهد شایسته کسب عنوان قهرمانی است.

کورتوا: با ادامه این نتایج، قهرمانی حق بارساست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری حساس در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا به مصاف بارسلونا خواهد رفت. 

صدرنشینی بارسا در لالیگا و تلاش شاگردان کارلو آنچلوتی برای رسیدن به این تیم در صدر جدول باعث شده که حساسیت و اهمیت این بازی بیش از پیش افزایش پیدا کند، چرا که سه امتیاز این دیدار می‌تواند انگیزه جدیدی برای رئال و ضربه مهمی به بارسا باشد و این موضوع از سمت دیگر ماجرا هم صادق است. 

کورتوا پیش از این بازی درباره شانس قهرمانی بارسا در رقابت‌های لالیگا گفت: «اگر بارسلونا به همین شکل به روند پیروزی‌هایش تا پایان فصل ادامه دهد، پس باید بگوییم که آن‌ها شایسته دریافت جام قهرمانی هستند.»

1832842

این دروازه‌بان بلژیکی با تمجید از عملکرد مارک آندره تراشتگن اظهار داشت: «بارسا با 9 امتیاز در صدر جدول است و دلیل این موضوع تراشتگن است. آن‌ها بسیاری از دیدارها را با نتیجه 0-1 برنده شدند و اگر به خاطر او نبود، این دیدارها با نتیجه تساوی به پایان می‌رسید.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا آنچلوتی حتی در صورت قهرمان نشدن باید به کارش ادامه دهد یا خیر اضافه کرد: «بله، البته که باید ادامه بدهد. همه ما از او بسیار راضی هستیم اما چنین مسائلی ربطی به احساسات ما ندارد.»

دیدگاه‌ها