کد خبر : 1896557 | 28 اسفند 1401 ساعت 10:38 | 10.9K بازدید | 28 دیدگاه

آرتتا: دیدار با پالاس مهم‌ترین بازی عمرم است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید بازی برابر کریستال پالاس از اهمیت بسیار خاصی برای او برخوردار است.

آرتتا: دیدار با پالاس مهم‌ترین بازی عمرم است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز و  در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف کریستال پالاس برود. 

توپچی‌ها هفته گذشته در بازی برابر اسپورتینگ لیسبون در ضربات پنالتی شکست خوردند و با این که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ اروپا به حساب می‌آمدند اما از گردونه مسابقات کنار رفتند. 

این ضربه سنگینی برای این تیم بود و به همین دلیل حالا آن‌ها تمام تمرکزشان را روی بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر در پایان فصل جاری گذاشته‌اند و امیدوار هستند که بتوانند این عنوان را از آن خودشان کنند. 

1832590

آرتتا در این باره به خبرنگاران گفت: «من سعی کردم شرایط را در رختکن برای همه توضیح بدهم و همه چیز مربوط به همان پیام است. بازیکنان باید آن را بپذیرند و با تمام وجود درک کنند. ما باید از شکست روز پنجشنبه درس بگیریم اما اصلا نباید ذره‌ای انرژی یا فکر هزینه اتفاقی غیر از بازی برابر پالاس کنیم. این بازی مهم‌ترین بازی عمر من در دنیای مربیگری است.»

او با اشاره به اهمیت این بازی اظهار داشت: «این تنها بازی ما پیش از وقفه دیدارهای ملی است. حالا باید کاری که مجبور به انجامش هستیم را انجام دهیم. اگر موفق به انجام این کار شویم، در موضع بسیار قدرتمندی خواهیم بود. تمام تلاش‌مان را برای داشتن بهترین ترکیب و پیروزی در این بازی به کار خواهیم گرفت.»

دیدگاه‌ها