کد خبر : 1896587 | 28 اسفند 1401 ساعت 13:19 | 14.4K بازدید | 37 دیدگاه

این مسابقه را از دست ندهید

ال‌کلاسیکو: اوج هیجان با جذاب‌ترین بازی باشگاه دنیا

پربیننده‌ترین بازی فوتبال در جهان امشب بار دیگر نگاه فوتبال‌دوستان را به خود جلب خواهد کرد.

ال‌کلاسیکو: اوج هیجان با جذاب‌ترین بازی باشگاه دنیا

به گزارش "ورزش سه" در حساس‌ترین بازی این هفته در اروپا، تیم فوتبال بارسلونا در خانه میزبان رئال مادرید خواهد بود.

جذاب‌ترین رقابت باشگاهی جهان موسوم به ال‌کلاسیکو در شرایطی در ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ برگزار خواهد شد دو تیم شرایط متفاوتی در رقابت‌های داخلی و اروپایی در این فصل تجربه کرده‌اند.

بارسلونا در یکی از اقتصادی‌ترین فصول خود در لالیگا از منظر نتیجه‌گیری، با ایجاد اختلافی ۹ امتیازی با رئال مادرید، صدرنشین بلامنازع لالیگا است و از دید بسیاری، هر نتیجه‌ای جز پیروزی رئال در این مسابقه می‌تواند به معنای مسجل شدن قهرمانی آبی‌و‌اناری‌پوشان باشد.

1833703

از سوی دیگر، شرایط ایده‌آل رئال در لیگ قهرمانان و از سوی دیگر حذف بارسلونا از چمپیونزلیگ و در ادامه لیگ اروپا باعث شده تا کهکشانی‌ها از روحیه مناسبی برای برتری در این دیدار برخوردار باشند، چه اینکه شکست در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی نیز مزید بر علت شده تا شاگردان آنچلوتی به دنبال گرفتن انتقام آن شکست و کم کردن فاصله با بارسای صدرنشین باشند.

مطابق با پیش‌بینی‌ها، در اختیار نداشتن قطعی دمبله و پدری، دست ژاوی را برای آرایش‌های مختلف بسته و به احتمال زیاد این سرمربی تیمش را با ترکیب زیر وارد میدان خواهد کرد؛

ترشتگن، بالده، کریستینسن، کنده، آرائوخو، کسیه، دی‌یونگ، بوسکتس، گاوی، رافینیا و لواندوفسکی.

1833704

در طرف مقابل رئالی‌ها تقریبا اسکواد کامل خود را برای این بازی در اختیار دارند و تنها حضور داوید آلابا در هاله‌ای از ابهام است تا آنچلوتی تیمش را به این آرایش به مصاف صدرنشین بفرستد؛

کورتوا، ناچو، رودیگر، میلیتائو، کارواخال، کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، وینیسیوس جونیور و کریم بنزما.

1833705

گفتنی است این چهارمین دیدار دو تیم در این فصل از مسابقات است. دو تیم پیش از این در دور رفت لالیگا، سوپرکاپ و کوپا‌دل‌ری به مصاف هم رفتند که سهم بارسا دو برد بوده و رئالی‌ها تنها در دیدار رفت برابر حریف قدرتمند خود به برتری رسیده‌اند.

دیدگاه‌ها