کد خبر : 1896588 | 28 اسفند 1401 ساعت 13:22 | 9.6K بازدید | 7 دیدگاه

کابوس کریستال پالاس، آرسنال را تهدید می‌کند

آرسنال امروز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات میزبان کریستال پالاس خواهد بود.

کابوس کریستال پالاس، آرسنال را تهدید می‌کند

به گزارش ورزش سه، این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که آرسنال با 66 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و کریستال پالاس با 27 امتیاز رده دوازدهم را به خود اختصاص داده است.

کریستال پالاس از مجموع 22 بازی خارج از خانه خود در لیگ مقابل آرسنال، تنها دو پیروزی کسب کرده است؛ پیروزی 2-1 در هایبری در سال 1994 و برد 3-2 در ورزشگاه امارات در سال 2019.

با این حال آرسنال در چهار فصل گذشته در تقابل با کریستال پالاس در خانه، موفق به کسب پیروزی نشده و پس از شکست در سال 2019، در سه بازی با تساوی از زمین خارج شده است.

توپچی‌ها که فصل گذشته را با 69 امتیاز به پایان رساندند، در صورت پیروزی در مسابقه امروز، در فاصله 10 هفته تا پایان فصل، امتیازات خود را به این عدد می‌رسانند.

آرسنال در پنج دیدار اخیر خود در لیگ، به پنج پیروزی دست یافته و به دنبال این خواهد بود که با کسب ششمین پیروزی خود، به رکورد نیوکاسل که در فصل جاری 6 برد متوالی ثبت کرده، دست پیدا کند.

شاگردان میکل آرتتا همچنین قصد دارند به اولین تیمی تبدیل شوند که در یک فصل بیش از 8 پیروزی در دربی‌های لندن به دست آورده‌اند؛ آرسنال در 9 دربی، تنها در تقابل با برنتفورد با نتیجه 1-1 متوقف شده‌ است.

دیدگاه‌ها