کد خبر : 1896591 | 28 اسفند 1401 ساعت 13:28 | 8.8K بازدید | 15 دیدگاه

با برنامه و بازی‌های دوستانه می‌توانیم فینالیست آسیا شویم

نورافکن: تجربه قلعه‌نویی به کمک تیم ملی می‌آید

هافبک تیم ملی به آینده این تیم با حضور امیر قلعه‌نویی خوش‌بین است و می‌گوید تجربه این مربی به کمک ایران خواهد آمد.

نورافکن: تجربه قلعه‌نویی به کمک تیم ملی می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن در حاشیه حضور خود در اردوی تیم ملی فوتبال در این خصوص گفت: اول کارمان است و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا، بهترین نتایج را برای تیم ملی بگیریم. اطمینان دارم می‌توانیم این کار را بکنیم.

او در پاسخ به این پرسش که انتخاب امیر قلعه‌نویی را در رأس کادر فنی تیم ملی چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: تجربه او خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. قلعه‌نویی در دوره‌های قبلی هم سرمربی بوده و تمام بازیکنان را می‌شناسد. تجربه کار با بازیکنانی که اکنون در اردو هستند دارد و این خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

هافبک تیم ملی فوتبال درباره توجه ویژه امیر قلعه‌نویی به لیگ برتر در لیست بازیکنان خود تاکید کرد: نکته خیلی خوب امیرخان این است که می‌بینید اکنون بازیکنی مثل محمد حسین اسلامی را به تیم ملی دعوت کرده است. هر بازیکن کم سن و سالی که در باشگاهش خوب کار کند، مطمئن باشد می‌تواند به تیم ملی دعوت شود. این خیلی خوب است. اطمینان دارم در ادامه مسیر همین بازیکنان دعوت شده مثل اسلامی‌ می‌توانند به فوتبال ایران کمک کنند.

نورافکن در پاسخ به این پرسش که آیا ایران می‌تواند به فینال جام ملت‌های آسیا برسد، گفت: باید بازی‌های دوستانه زیادی انجام بدهیم و سپس به این سوال جواب بدهیم اما کار سختی است. تیم‌های خوب آسیا اکنون بیشتر بازیکنان‌شان در سطح اول فوتبال اروپا بازی می‌کنند. کار سختی است اما نشدنی نیست و می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.

او درمورد اینکه آیا می‌داند برای کدام پست به تیم ملی دعوت شده است، افزود: برای من باعث افتخار است که به تیم ملی دعوت شده‌ام. این مهم‌تر از این است که بخواهم به پست فکر کنم.

دیدگاه‌ها