کد خبر : 1896605 | 28 اسفند 1401 ساعت 14:37 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

2085 مسابقه: همه رکوردها در والیبال شکسته شد

فدراسیون والیبال در سال 1401 با برگزاری 2085 مسابقه داخلی با حضور 602 تیم تمامی رکوردهای قبلی را جابه‌جا کرد.

2085 مسابقه: همه رکوردها در والیبال شکسته شد

به گزارش "ورزش سه"، امسال علاوه بر لیگ برتر مردان و زنان، سری A و B لیگ دسته یک مردان و سری A لیگ دسته یک زنان در رده بزرگسالان، شاهد برگزاری مسابقات سری B لیگ دسته زنان و زیر گروه مردان بودیم.

همچنین در رده‌های سنی علاوه بر لیگ برتر و دسته یک جوانان و نوجوانان پسر و مسابقات قهرمانی کشور رده‌های مختلف سنی دختران، شاهد برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دختر و پسر ایران و مسابقات آینده‌سازان پسران و دختران بودیم که با استقبال بسیاری خوبی از سوی هیئت‌های استانی برگزار شد.

لیگ برتر ساحلی، قهرمانی کشور رده‌های مختلف سنی پسران ایران، نخستین تور آزاد والیبال ساحلی زنان و …. از جمله عملکرد فدراسیون در سال 1401 در والیبال ساحلی است.

در مجموع 28 رویداد والیبالی سال 1401 که زیر نظر فدراسیون برگزار شد، دو هزار و 85 مسابقه برگزار شد و اگر میانگین افراد حاضر در یک مسابقه والیبال را 70 نفر (بازیکنان و کادر فنی دو تیم، داوران خط نگهدار، اول و دوم و ناظران، توپ جمع‌کن‌ها، عوامل حراست و سالن مسابقات و ..) در نظر بگیریم، بیش از یکصد و چهل و پنج هزار نفر-مسابقه در این رویدادها حضور داشتند.

در مجموع مسابقات والیبال سالنی و ساحلی سال جاری 602 تیم شرکت کردند تا تمامی رکوردهای قبلی فدراسیون در این زمینه جابه‌جا شود.

دیدگاه‌ها