کد خبر : 1896607 | 28 اسفند 1401 ساعت 15:25 | 27.2K بازدید | 5 دیدگاه

فرناندو مورینتس:

اولین گلم به بارسلونا را هرگز فراموش نمی‌کنم

فرناندو مورینتس که زمانی در رئال مادرید با رائول زوج گلزنی موفقی تشکیل داده بود، خاطره اولین گلش به بارسا را هرگز فراموش نمی‌کند.

اولین گلم به بارسلونا را هرگز فراموش نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، مورینتس بین سال‌های 1997 تا 2005 در عضویت رئال مادرید بود و با این تیم سه بار فاتح لیگ قهرمانان شد. مورینتس که برای رئال گل‌های فراوانی زد، سابقه گلزنی در ال‌کلاسیکو را نیز دارد.

1380104

مورینتس که اکنون سفیر لالیگاست، در مورد بازی امشب رئال برابر بارسا که در نوکمپ برگزار خواهد شد، گفت: «فشار اصلی روی رئال است؛ چون حق امتیاز از دست دادن ندارد. از نظر من اگر رئال امشب مساوی هم کند، به معنای خداحافظی با لالیگاست، چون بارسا در هفته‌های باقیمانده صدر را از دست نخواهد داد، اما رئال اگر برنده شود، هم فاصله را به 6 امتیاز کاهش می‌دهد و هم روحیه بارسلونا را پایین خواهد آورد. بارسا دچار تردید خواهد شد و احتمال اینکه امتیازات بیشتری از دست بدهد نیز بالا می‌رود.»

مورینتس در مورد خاطراتش از ال‌کلاسیکو گفت: «طبعا خاطرات زیادی دارم، ولی اولین گلی که به بارسا زدم را هرگز فراموش نمی‌کنم. حرکت از زیدان شروع شد و توپ به مک‌منمن رسید. او توپ را برای رائول فرستاد، ولی روی ریباند ضربه او من موفق به گلزنی شدم. آن بهترین خاطره من از ال‌کلاسیکو است.»

دیدگاه‌ها