کد خبر : 1896608 | 28 اسفند 1401 ساعت 15:06 | 157.5K بازدید | 96 دیدگاه

اختصاصی-انتشار نامه خریدار به قربانزاده و رسید ثبت

ماجرای خرید باشگاه استقلال واقعی است (عکس)

سازمان خصوصی‌سازی کل کشور نامه امیر سالمی‌زاده برای خرید باشگاه استقلال را در دبیرخانه خود ثبت کرده است.

ماجرای خرید باشگاه استقلال واقعی است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انتشار خبر پیشنهاد رسمی یک ایرانی مقیم کشور قطر برای خرید باشگاه استقلال سر و صدای زیادی در فضای رسانه‌ای و مجازی به پا کرده است. ماجرا از این قرار است که فردی به نام امیر سالمی‌زاده که مالک یک هلدینگ سرمایه‌گذاری بین‌المللی قطری است و از دوران کودکی به باشگاه استقلال علاقه داشته، پیشنهاد خود برای خرید 51درصد از سهام این باشگاه را به صورت رسمی به سازمان خصوصی‌سازی ارائه کرده است.

سالمی‌زاده در نامه رسمی خود به سازمان خصوصی‌سازی مدعی شده بعد از عقد قرارداد رسمی و انجام کلیه تشریفات قانونی کلیه مطالبات آندره آ استراماچونی را به عنوان بخشی از قسط اول قرارداد پرداخت خواهد کرد.

این ایرانی مقیم قطر در تاریخ 27 اسفند ماه رسما درخواست کتبی خود را در نامه‌ای خطاب به قربانزاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی، ارائه کرده و در دبیرخانه این سازمان نیز ثبت شده است. رسید ثبت درخواست خرید 51درصد از سهام باشگاه استقلال هم اکنون نزد سالمی‌زاده است و تصویر آن به همراه تصویر نامه رسمی او برای اقدام خود به صورت اختصاصی در اختیار "ورزش سه" قرار گرفته است.

1833744
نامه رسمی خریدار باشگاه استقلال به حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی؛ سالمی‌زاده شماره تماس خود را نیز در پایین نامه گذاشته است.

"ورزش سه" در خبری که صبح امروز در خصوص درخواست این ایرانی مقیم قطر برای خرید باشگاه استقلال انتشار داد، اعلام کرد که اسناد این موضوع نزد ما محفوظ است. با این حال برخی رسانه‌ها و صفحات مجازی اصل داستان را تکذیب و اعلام کردند سازمان خصوصی‌سازی چنین نامه‌ای را دریافت نکرده که حالا بر اساس مسئولیت حرفه‌ای خود وظیفه داریم اصل نامه سالمی‌زاده به قربانزاده و رسید ثبت آن در دبیرخانه سازمان خصوصی‌سازی را منتشر کنیم.

با توجه به مشکلات مالی متعددی که در روزهای پایانی سال 1401 باشگاه استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کند، حالا باید دید واکنش سازمان خصوصی‌سازی به درخواست این ایرانی متمول که در قطر فعالیت اقتصادی می‌کند، به پیشنهاد وسوسه‌کننده او چیست و آیا بخش عمده سهام باشگاه استقلال به این فرد واگذار می‌شود یا خیر.

1833745
رسید ثبت نامه خریدار استقلال در دبیرخانه سازمان خصوصی‌سازی که شماره ثبت آن هم مشخص است.

دیدگاه‌ها