کد خبر : 1896631 | 28 اسفند 1401 ساعت 19:42 | 18K بازدید | 11 دیدگاه

هواداران آرسنال به پالاس: پس مشکل شما ویرا نبود!

هواداران آرسنال امروز در جریان دیدار تیم‌شان با کریستال پالاس از پاتریک ویرا که در روزهای اخیر توسط پالاس اخراج شده بود حمایت کردند. ویرا یکی از اسطوره‌های باشگاه آرسنال است.

هواداران آرسنال به پالاس: پس مشکل شما ویرا نبود!

به گزارش "ورزش سه"، پاتریک ویرا، هافبک سابق آرسنال که یکی از اسطوره‌های این باشگاه به حساب می‌آید، چند روز پیش و در آستانه دیدار تیمی که هدایتش را بر عهده داشت، کریستال پالاس، برکنار شد.

1833814

کریستال پالاس که حالا دیگر ویرا را روی نیمکت خود ندارد امشب برای دیدار با آرسنال به ورزشگاه اتحاد رفت و مقابل توپچی‌ها متحمل شکست 4-1 شد. هواداران آرسنال اما در جریان بازی به فکر اسطوره فرانسوی خود بودند و بارها نام او را روی سکوهای اتحاد فریاد زدند و از پاتریک ویرا حمایت کردند.

اما علت اخراج ویرا از کریستال پالاس این بود که تیم او از 12 مسابقه قبلی خود حتی یک پیروزی به دست نیاورده بود. این روند طولانی‌مدت نتایج ضعیف باعث شده پالاس با خطر وارد شدن به منطقه سقوط مواجه بشود. اما امشب هم که پدی مک‌کارتی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت پالاس نشسته بود آنها مقابل آرسنال با شکست سنگین 4-1 بدرقه شدند.

پالاس حالا امیدوار است بتواند هر چه زودتر و با استفاده از فرصت وقفه در رقابت‌های باشگاهی سرمربی جدیدش را انتخاب کند. این تیم روز اول آوریل باید در لیگ برتر از لستر میزبانی کند.

1833815

دیدگاه‌ها