کد خبر : 1896640 | 28 اسفند 1401 ساعت 21:29 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

اولین جنجال دربی رم: کارت قرمز برای ایبانیز!

ایبانز، مدافع برزیلی رم، در دقیقه 32 دربی پایتخت ایتالیا، با دریافت دومین کارت قرمز از زمین اخراج شد تا تیم مورینیو بخش عمده مسابقه را 10 نفره دنبال کند.

اولین جنجال دربی رم: کارت قرمز برای ایبانیز!

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو و رم از دقایقی پیش در یکی از حساس‌ترین مسابقات فوتبال ایتالیا به مصاف هم رفته‌اند.

دیدار دو تیم همشهری پایتخت ایتالیا که از آن به عنوان دربی رم یاد می‌شود همیشه چه در درون زمین و چه بیرون از زمین با تنش‌ها و جنجال‌های زیادی همراه بوده است.

دیدار دیشب دو تیم هم در استادیو المپیکو از این قاعده مستثنی نبود. پیش از شروع مسابقه هواداران دو تیم در خیابان‌های اطراف ورزشگاه به شدت با هم و با پلیس درگیر شدند.

در نیمه اول مسابقه هم شاهد برخوردهای شدید بین بازیکنان دو تیم بودیم. تا جایی که شدت برخوردها باعث شد این مسابقه در دقیقه 32 یک اخراج داشته باشد.

1833832

ایبانیز، مدافع برزیلی رم،  که در دقیقه 8 به دلیل خطای بدی که روی یک بازیکن لاتزیو انجام داد از داور کارت زرد گرفت در دقیقه 32 با کارت زرد دوم مواجه شد. ایبانیز که در مرکز زمین با یک اشتباه توپ را از دست داده بود برای جبران اشتباهش خطایی عمدی روی بازیکن لاتزیو انجام داد تا داور کارت زرد دوم و کارت قرمز را مقابل چشم‌های او بگیرد.

1833833

نیمه اول این مسابقه با اینکه رم حدود پانزده دقیقه را 10 نفره دنبال می‌کرد با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

دیدگاه‌ها