کد خبر : 1896651 | 28 اسفند 1401 ساعت 22:25 | 22.1K بازدید | 16 دیدگاه

هند پرماجرا: پنالتی یونایتد و دو اخراجی فولام

پیروزی 3-1 منچستریونایتد بر فولام به مدد یک اتفاق جنجالی در دقیقه 75 مسابقه به دست آمد که یک پنالتی در اختیار یونایتدها قرار داد و فولام را 9 نفره کرد.

هند پرماجرا: پنالتی یونایتد و دو اخراجی فولام

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در اولدترافورد میزبان فولام بود تا در خانه خود و مقابل هوادارانش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف این حریف لیگ برتری برود.

یونایتد که چند روز پیش صعودش به یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا را قطعی کرده علاوه بر این رقابت اروپایی بر روی جام حذفی انگلیس هم حساب ویژه‌ای باز کرده است. یونایتد که بعید می‌داند بتواند شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر داشته باشد امیدوار است با فتح یک یا دو جام دیگر این فصل را با موفقیت به پایان برساند.

اما با وجود انگیزه‌های یونایتد نیمه اول دیدار امشب مقابل فولام با تساوی بدون گل به پایان رسید و فولام در همان دقایق اولیه نیمه دوم توسط مهاجم صرب خود الکساندر میتروویچ به گل رسید تا یونایتدها در خانه خودشان شوکه شوند.

درحالیکه تنها حدود پانزده دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود ناگهان اتفاقی افتاد که ورق را کاملا به نفع شیاطین سرخ برگرداند.

در دقیقه 71 آنتونی روی یک ضدحمله حرکت یونایتد را آغاز کرد و توپ را به سانچو سپرد. توپ او از لنو عبور کرد ولی توسط ویلیان از روی خط برگشت داده شد ولی بازیکنان یونایتد به شدت به داور معترض بوده و معتقد بودند او از دست خود استفاده کرده است. بعد از بررسی توسط VAR داور نقطه پنالتی را نشان داد.

1833860
1833861

مارکو سیلوا، سرمربی فولام، از اینکه بررسی صحنه منجر به پنالتی به VAR کشیده شده است اصلا راضی نبود و از محوطه فنی خود در کنار زمین با تمام قدرت خود بر سر داور فریاد می‌کشید. وقتی کریس کاوانا، داور مسابقه، به سمت مانیتور کنار زمین رفت تا صحنه را شخصا بازبینی کند مارکو سیلوا سعی کرد به صورت فیزیکی در کار او اختلال ایجاد کند. اینجا بود که داور کارت قرمز را مقابل چشمهای سرمربی فولام گرفت و او را از زمین اخراج کرد. 

1833883

داور ویلیان را هم به دلیل این خطای هند اخراج کرد. درحالی‌که بازیکنان فولام به شدت اعتراض می‌کردند میتروویچ، گلزن فولام در این مسابقه، در حین اعتراض داور را لمس کرد و به همین خاطر با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا فولام 9 نفره شود. با توجه به اینکه ویلیان جلوی گلزنی صد در صد یونایتد را با خطای هند گرفته بود داور چاره‌ای برای اخراج او نداشت. در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسید میتروویچ پیش از آنکه داور را با لمس فیزیکی هل بدهد کلماتی خطاب به او به کار می‌برد که داور را به شدت عصبانی می‌کند.

1833884
1833862
1833863
1833864
1833865

درحالی‌که فولام 9 نفره شده بود برونو فرناندز از یونایتد پشت توپ ایستاد و ضربه پنالتی را به گوشه سمت راست دروازه شلیک کرد. برند لنو جهت توپ را اشتباه تشخیص داد تا بازی به تساوی کشیده شود.

این نقطه آغاز بازگشت رویایی یونایتد در تئاتر رویاها بود. شاگردان تن‌هاخ که حالا از برتری دو نفره بر حریف‌شان برخوردار بودند و فولام از نظر روحی هم دچار از هم گسیختگی کامل شده بود در دقیقه 77 با ضربه سابیتزر گل دوم را به ثمر رساندند تا برای اولین بار در جریان بازی از حریف پیش بیفتند. یونایتد که حاضر نبود حریف 9 نفره‌اش را رها کند در وقت‌های اضافه هم توسط برنو فرناندز گل دیگری به ثمر رساند تا این بازی برای شیاطین سرخ به بهترین شکل ممکن به پایان برسد.

دیدگاه‌ها