کد خبر : 1896657 | 28 اسفند 1401 ساعت 23:00 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

عطابخش: قرارداد بستم اما ترجیح دادند کنسلش کنند

رمزگشایی از قرارداد عجیب پیکان با ستاره لیگ والیبال

مدیرعامل سابق پیکان از ماجرای جنجالی امیر غفور پرده برداشت.

رمزگشایی از قرارداد عجیب پیکان با ستاره لیگ والیبال

به گزارش "ورزش سه"، چند وقت پیش و بعد از یکی از مسابقات پلی‌آف‌ لیگ برتر والیبال بود که سرمربی پیکان یعنی پیمان اکبری بابت نداشتن یک پشت خط زن خوب در تیمش گله کرد. او همچنین مدعی شد که این تیم پیش از شروع فصل با امیر غفور تمام کرده بود اما هیئت مدیره پیکان در نهایت با این انتقال مخالفت کردند.

امیر عطابخش، مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان در پاسخ به این پرسش که ماجرای توافق با امیر غفور و پیوستن او به شهداب یزد چیست، به تسنیم گفت: در راستای تقویت تیم والیبال پیکان برای کسب عنوان قهرمانی در سوپرلیگ و قرار گرفتن روی سکوی جهانی با بازیکنان بزرگی صحبت کردیم. امیر غفور هم یکی از آنها بود. با غفور قرارداد هم بستم اما بعد از جدایی ما از مجموعه پیکان اتفاقات طوری پیش رفت که این قرارداد اجرایی نشود. با یک بازیکن خارجی بزرگ هم توافق کرده بودیم. طبق توافق نامه همکاری‌مان با باشگاه میلانوی ایتالیا قرار بود اردویی رایگان در این کشور برگزار کنیم. با همه این اقدامات کسب سکوی جهانی در دسترس بود اما شرایط طوری پیش رفت که چنین اتفاقی نیفتد.

وی افزود: در سایر حوزه‌ها اقدامات موثری انجام شد. در ورزش بانوان آقای اکبر محمدی زحمات زیادی کشیده بود و ما سعی کردیم همان راه را با تقویت تیم‌ها ادامه دهیم. والیبال زنان را از ابتدای فصل قدرتمند بستیم، فوتسال بانوان را پرستاره و بالانس کردیم و خوشحالم دست اندرکاران اهدافی که ما تعیین و برنامه‌هایی که تدوین کرده بودیم را با تمام توان‌شان ادامه دادند و این افتخارات مهم برای مجموعه ایران خودرو و پیکان به دست آمد. فوتوالی را هم تشکیل دادیم و قهرمانی کسب کردیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان تصریح کرد: جا دارد از آقایان اینانلو، شیعی و نیک فر اعضای هیئت مدیره باشگاه پیکان تشکر کنم که با حمایت‌های‌شان باعث شدند تیم‌های خود را در حد قهرمانی ببندیم. تنها جایی که نتوانستیم بودجه مناسبی در نظر بگیریم، تیم فوتبال بزرگسالان بود. محدودیت‌هایی در این بخش داشتیم و آنطور که باید نتوانستیم هزینه کنیم و دست‌مان بسته بود. کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ برتر را بستیم اما با درایت کادرفنی خوب و جوان و در رأس آن آقای مجتبی حسینی تیم خوبی تکمیل شد. جوان‌ترین تیم لیگ برتر با تلاش‌های شبانه روزی آقای حسینی و همکارانشان اما با وجود محدودیت‌ها عملکرد خوبی داشتند و تا همین جا نیز به جمع 8 تیم برتر حذفی رسیده و در لیگ هم بقای خود را قطعی کرده‌اند. هرچند برخی مدیران باشگاه با وجود این عملکرد خوب در تلاش بودند که دوستان خود را جایگزین کادرفنی فعلی کنند!

دیدگاه‌ها