کد خبر : 1896662 | 28 اسفند 1401 ساعت 23:24 | 12.8K بازدید | 1 دیدگاه

رقیب قلعه‌نویی به تیم زنان فرانسه می‌رود!

رسانه فرانسوی نوشته است که هروه رنار تنها گزینه فدراسیون این کشور برای هدایت تیم ملی زنان است.

رقیب قلعه‌نویی به تیم زنان فرانسه می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طی هفته های گذشته اخبار متناقضی درخصوص آینده هروه رنار سرمربی عربستان و حضور روی نیمکت تیم ملی زنان فرانسه منتشر شده و این خبر چندباری نیز تکذیب و تأیید شد، حالا رسانه foot01 فرانسه از جدی بودن این شایعه خبر می دهد. 

این رسانه نوشته است که انتخاب هروه رنار به عنوان مربی تیم زنان فرانسه بسیار محتمل به نظر می رسد، اما سرمربی فرانسوی ابتدا باید از دستمزد عربستانی خود صرف نظر کند و برای فسخ قرارداد، با طرف عربستانی به توافق برسد. 

در تاریه هفتم آوریل، تیم زنان فرانسه در یک بازی دوستانه در ورزشگاه گبریل مونتپیه در کلرمون به مصاف کلمبیا خواهد رفت و تا به امروز تیم ملی زنان فرانسه پس از برکناری کورین دیکن، مربی جدید خود را انتخاب نکرده است. 

پس از کناره گیری ژوسلین گورونک برای پذیرش هدایت تیم ملی زنان فرانسه، اکنون هروه رنار تنها گزینه باقیمانده است. هر چند که مقامات فدراسیون مدعی شده اند که سرمربی جدید تا قبل از سه شنبه یا چهارشنبه معرفی می شود اما به نظر نمی رسد که این اتفاق رخ دهد. مشخصا رنار گزینه اصلی است و مسئله تنها بر سر بند فسخ پنج میلیون یورویی اوست. 

با این حال، فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد رنار، قصد ندارد مبلغ 5 میلیون یورو بپردازد و رنار نیز باید از حقوق فعلی خود در عربستان که 400 هزار یورو در ماه است، چشم پوشی کند. کسی که توانست نتیجه خارق العاده پیروزی برابر آرژانتین را در جام جهانی به ثبت برساند، به راحتی نمی تواند از عربستان جدا شوند. 

سعودی ها برای دو بازی دوستانه در فیفا دی پیش رو برابر ونزوئلا و بولیوی روی رنار حساب باز کرده اند. تیم زنان فرانسه نیز خود را برای شرکت در جام جهانی آماده می کند که از 20 جولای تا 20 آگوست در استرالیا و نیوزیلند برگزار می شود. در پایان ماه مارس میلادی، تکلیف رنار و تیم ملی زنان فرانسه روشن خواهد شد و او قصد ندارد زمان را بیشتر از این، از دست بدهد.

عربستان که خود را برای حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا آماده می کند، یکی از رقیبان جدی ایران محسوب می شود که به تازگی امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرده است.

دیدگاه‌ها