کد خبر : 1896668 | 28 اسفند 1401 ساعت 23:53 | 9.5K بازدید | 13 دیدگاه

گالتیه: بازیکنان کم نگذاشتند، بدن‌ها خسته است

کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، بعد از شکست 2-0 مقابل رن از بازیکنانش دفاع کرد و گفت انتقاد از آنها را درست نمی‌داند و معتقد است بازیکنان تیمش با جان و دل تلاش کرده‌اند.

گالتیه: بازیکنان کم نگذاشتند، بدن‌ها خسته است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب در هفته بیست و هشتم لیگ یک در خانه‌اش پارک دو پرنس میزبان رن بود ولی نتوانست از این فرصت برای افزایش اختلاف خود در صدر جدول استفاده کند و در مقابل حریف 2-0 شکست خورد.

شکست در مقابل رن در یک بازی خانگی آن هم در حالی که دو ستاره بزرگ پی‌اس‌جی، لیونل مسی و کیلیان امباپه، در این مسابقه از ابتدا در خط حمله حضور داشتند ولی پاریسی‌ها قادر به گلزنی نبودند هواداران را به شدت عصبانی کرد. تنش تا جایی بالا گرفت که لیونل مسی در پایان مسابقه بلافاصله زمین را ترک کرد و راهی تونل ورزشگاه شد تا شایعات زیادی درباره قطعی بودن جدایی او در تابستان آینده مطرح شود.

کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در پایان مسابقه سعی کرد تنش‌ها را آرام کند. او در کنفرانس مطبوعاتی‌اش از بازیکنان پاری سن ژرمن دفاع کرد و گفت این شکست به خاطر کم‌کاری بازیکنانش نیست چرا که آنها تا آخرین حد توان‌شان در زمین تلاش کردند. گالتیه در صحبت‌های خود گفت این شکست به معنای پایان دنیا نیست و او نسبت به شرایط تیمش در هفته‌های آینده نگرانی ندارد.

1833910

دروازه‌بان رن عالی بود و چند آفساید نادرست علیه ما گرفتند
شکست خوردن همیشه من را ناراحت می‌کند. هر کسی نظری درباره روند بازی دارد. اگر بخواهیم جریان بازی را مرور کنیم واقعیت این است که هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم ما در برخی بازه‌های زمانی بهتر بودیم. ولی استیو مانداندا چند مهار درخشان داشت و برخی موقعیت‌های آفساید هم در بازی بود که مشکوک بودند.

با توجه به بازیکنان غایب می‌دانستیم در دفاع مشکل خواهیم داشت
من از این بازی راضی نیستم. ولی با توجه به شرایط فعلی و تعداد غایبان تیم ما این را از قبل از بازی می‌دانستیم که در زمان دفاع مشکل خواهیم داشت.

بازیکنان ما کم نگذاشتند، به آنها توهین نکنید
هواداران ما از شروع مسابقه تا لحظه آخر کنار تیم بودند و امید داشتند بتوانیم ورق را برگردانیم. من انتقاد از بازیکنان را قبول ندارم. آنها از جان و دل مایه گذاشتند. خودتان را جای آنها بگذارید. تصور کنید برای شرکت در مسابقه‌ای آماده می‌شوید که می‌دانید تیم تعداد زیادی غایب دارد. ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش است. بدن‌ها خسته است. نمی‌توانیم بازیکنان را به کم‌فروشی متهم کنیم و آنها را زیر فشار بگذاریم. این درست نیست.

1833911

دیدگاه‌ها