کد خبر : 1896671 | 29 اسفند 1401 ساعت 00:14 | 50.7K بازدید | 8 دیدگاه

توصیه مربی اخراج‌شده فولام به بازیکنی که با او اخراج شد

من هم اخراج شدم ولی تو خودت را کنترل کن!

مارکو سیلوا، سرمربی فولام، که خودش امشب در بازی مقابل یونایتد به دلیل اعتراض به داور اخراج شد از الکساندر میتروویچ که او هم در این مسابقه اخراج شد خواست احساساتش را کنترل کند.

 من هم اخراج شدم ولی تو خودت را کنترل کن!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب منچستریونایتد و فولام در یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس به مسابقه‌ای جنجالی و پرحادثه تبدیل شد. درحالیکه تنها حدود 20 دقیقه از زمان بازی باقی مانده بود ویلیان برای اینکه دروازه فولام با ضربه جیدون سانچو باز نشود توپ را از خط دروازه با دست برگرداند و این نقطه شروع تنش‌ها بود.

درحالیکه داور قصد داشت برای تماشای صحنه از مانیتور کنار زمین استفاده کند مارکو سیلوا، سرمربی فولام، به شدت به او اعتراض می‌کرد. در نهایت داور کارت قرمز را مقابل چشمهای سیلوا گرفت و او را اخراج کرد.

1833923

بلافاصله بعد از اخراج سیلوا اما نوبت به بازیکن او میتروویچ بود که گل اول فولام را زده بود. او که کنترل احساساتش را از دست داده بود با دستش داور مسابقه، کریس کاوانا، را لمس کرده و هلش داد تا او هم با دریافت کارت قرمز اخراج شود. ویلیان هم به دلیل خطای هندی که انجام داده بود اخراج شد تا در نهایت یونایتد بتواند فولام 9 نفره و بدون مربی را 3-1 شکست بدهد.

1833924
1833925

اما بخشی از صحبتهای مارکو سیلوا در پایان مسابقه خبرساز شده است. مربی فولام که خودش به دلیل اعتراض به داور اخراج شد از میتروویچ به دلیل اخراج شدن انتقاد کرد و گفت یک بازیکن باید بتواند احساساتش را کنترل کند.

سرمربی فولام گفت:" یک بازیکن در آن لحظه باید کنترل احساساتش را در اختیار داشته باشد. همه باید اینطور باشیم. حفظ تعادل روحی-روانی در فوتبال یک باید است. گاهی اصلا ساده نیست ولی الزامی است. این فصل برای ما خیلی سخت شده و در چند مقطع با دشواری‌های زیادی مواجه بوده‌ایم. می‌دانیم که ما فولام هستیم و مثل برخی تیمهای دیگر برای فوتبال اهمیت نداریم ولی برخی حق‌کشی‌ها آنقدر سخت است که تحمل‌مان را از دست می‌دهیم".

دیدگاه‌ها