کد خبر : 1896677 | 29 اسفند 1401 ساعت 00:51 | 16K بازدید | 6 دیدگاه

رقابت با گالاتاسارای جدی شد؛

بیانیه تند فنرباغچه و ناگهان دو پنالتی!

فنرباغچه با پیروزی 3-1 مقابل آلانیا اسپور جایگاه خود در بالای جدول را تقویت کرد.

بیانیه تند فنرباغچه و ناگهان دو پنالتی!

به گزارش "ورزش سه"،  در چارچوب هفته بیست و پنجم سوپرلیگ ترکیه، فنرباغچه در دیداری مهم برابر آلانیا اسپور قرار گرفت. این بازی حساس در حالی برگزار شد که فنرباغچه برای زنده نگه داشتن شانس صعود نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز خانگی داشت و موفق شد با سه گل حریف را شکست دهد.

این در حالی است که آلانیا در ابتدای بازی توانست دروازه آلتای باییندیر را باز کند اما در نیمه دوم طوفان شاگردان ژرژ ژسوس، آلانیا را با خود بُرد. دو پنالتی با ضربه انر والنسیا، گلزن اکوادوری، بازی را 2-1 کرد و در آخرین دقایق نیز امره مور گل سوم را به ثمر رساند.

با این نتیجه فنرباغچه 54 امتیازی شد و با یک بازی کمتر به شش امتیازی گالاتاسارای در صدر جدول رسید تا همچنان شانس قهرمانی داشته باشد.

هدایت فنرباغچه برعهده ژرژ ژسوس پرتغالی است که دو سال پیش هدایت بنفیکا را داشت و در دیدار مقابل پورتو اظهارات تندی را علیه طارمی و داورانی که به زعم او، شبیه‌سازی او را پنالتی می‌گیرند، انجام داد.

نکته جالب اینکه در بین نیمه بازی فنرباغچه - آلانیا، باشگاه زرد قناری ترکیه، با انتشار بیانیه تند از قضاوت داوران گلایه کرده بود اما در نیمه دوم دو پنالتی به سود این تیم باعث شد تا آنها فعلا سکوت کنند.

1833954
1833955
1833956

دیدگاه‌ها