کد خبر : 1896694 | 29 اسفند 1401 ساعت 01:56 | 27.6K بازدید | 4 دیدگاه

دربی باید جنجالی باشد که بود

رقص کارت‌های قرمز در سن‌سیروی داغ (عکس)

لحظاتی بعد از پایان دربی جنجالی ایتالیا داور بازی یک بازیکن از هر دو تیم را با کارت قرمز جریمه کرد.

رقص کارت‌های قرمز در سن‌سیروی داغ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس موفق شد با تک گل فیلیپ کاستیچ از سد اینتر گذشته و به رده هفتم سری آ صعود کند. دیدار دو تیم از همان دقایق نخست پرتنش و جنجالی بود و این شرایط را تا آخرین ثانیه‌ها نیز شاهد بودیم تا بالاخره داور مجبور به استفاده از کارت قرمز شود.

دنیله کیفی، داور بازی اینتر و یووه بعد از پذیرفتن گل میزبان در دقیقه 23 به شدت مورد اعتراض سیمونه اینزاگی و شاگردانش قرار گرفت. این اما تنها مشکل او در طول 90 دقیقه نبود و درگیری و اعتراضات بی‌پایان بازیکنان دو تیم این داور را حسابی کلافه کرد.

1834002

جنجال در آخرین دقایق دربی ایتالیا به اوج خود رسیده بود و قطعا اگر کار برای تنها 10 دقیقه دیگر ادامه پیدا می‌کرد مشخص نبود چه فاجعه‌ای قرار است رخ دهد. کیفی در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم لئوناردو پاراداس و دنیلو دی آمبروزیو را به خاطر درگیری نسبتا شدید با کارت زرد جریمه کرد.

این دو بازیکن اما گویا جریمه‌ای بیشتر را دوست داشتند و هوس اخراج به سرشان زده بود. آن‌ها درگیری و کری خود بعد از به صدا در آمدن بازی را ادامه دادند تا یک دعوای شدیدتر را به وجود بیاورند. کیفی که دیگر کلافه شده بود درنگ نکرد و به هر دو بازیکن کارت قرمز نشان داد تا دربی جنجالی ایتالیا بی‌کارت قرمز به پایان نرسد.

1833999
1834000
1834001

دیدگاه‌ها